"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天


時光飛逝 分類: 未分類

琴日6月6..星期三
沒有你既日子已經第五日啦
呢五日我都不停係到唸我夠竟可唔可以同你做番朋友呢
同以前既有講有笑呢...
有時真係好辛苦架...
琴日上d堂都唔係好難上呀有中文同電腦都係寫網頁
不過中文listening我唔係好識呀我唸5分冇左啦
而寫履歷表啊sir話我冇間尺都寫得咁直
咁我寫慣野所以都會咁直架啦
之後5點30放左學又要等啊其
行行下叫到美莉未一齊行
之後就同佢去左M記食野..三個人一齊
食完野我同美莉就去左新蒲崗佢就去圖書館我就去左伍華書院等我朋友
唔知點解我朋友覺得我好累..其實我唔係累呀
係想住我好朋友呀....

2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天


正呀 分類: 未分類

沒有你的日子已經第三日..我好似習慣左冇你既影子
唔知點解好似對件事仲未忘記到..
我真係冇法忘記到呢件事呀呢件事傷得好深呀對於我同你
不過我真係好想你原諒我同做朋友呀.....
今日一早9點都未到呢個啊其就打電話俾我
俾佢電話整醒左真係好嬲架...我講左d野你自己唔記得就打電話俾我
今日起身之後就叫爸爸俾電腦我用
俾爸爸話我冇禮貌真係無奈...我不嬲都係咁既語氣
你自己敏感得際咋~之後就check email因為howoon幫我做左份功課
唔該你呀........howoon.....
今日d堂都唔難上既都係英文同中文放左學之後就走lu
因為今晚我好多年冇見既朋友IT鴻上左我屋企教我寫homepages真係多謝你呀
不過今晚唔該你呀....


2007 年 6 月 4 日  星期一   晴天


失落 分類: 未分類

沒有你的日子第二天
今日同平時一樣都係10點15起身
每日都係呢個時間起身真係好好笑..(苦笑)
起左身收到有三個miss call既來電都係冇來電架
之後就打電話去聽留言得知係啊其唸住約我今日放學
我今日都唔駛返學傻既...之後玩左陣msn之後先沖涼
沖完涼就食我既lunch食完lunch之後就繼續玩我既msn
玩左一陣我就要出門口啦..今日已經6月4距離我地要交份功課仲有一星期
所以今日又上左個男同學屋企做project....
今日係msn見到你..唸起平時既你一定有野話我知
現在同你係一個陌生人一樣我真係唔想因為一個誤會
下午1點30左右出左門口搭3B巴士去左個同學屋企傾project
我就好準時到達左而陳嘉寶同芳一位男同學都未到
真係太黑人憎啦~遲到仲要咁耐
到左傾左一陣之後都係傾下搵工同d政府工
真係好笑...之後買埋晚飯就返左屋企lu...
另到我地既關係咁樣呀...沒有你既日子我真係好辛苦
雖然你唔係我男朋友..我已經當作你係我男性最好既朋友啦
仲記得你係我唔開心既時候來安慰我呀...
我想好似溏心風暴常在心咁呀..最後打好多句我原諒你俾alfred咁呀
你明唔明呀...我真係好想你明白我現在心既感受呀

今日sent左5份求職信出街呀
唔知幾時會收到電話呢
同真係可以21號返工呢
真係好期待電話呀
好想返工呀...希望真係有份請我啦
呢兩日搵左8份工唔知算唔算多呢

要知道你的感覺
你的雙眼 為何讓我那麼留戀
喔-----我還不累 我不想結束越夜越美
你是否為我擦了香水 你今天的笑好美
牽著你逛了長長的街 真喜歡你在我的身邊
我要知道你的感覺 是否也不想睡 
不想結束這一天 捨不得說再見
愛是一總直覺 你看我的視線 
喔----很特別
我要知道你的感覺 不要急著防備 我
想你會答應我 下一次的約會
愛是一種機會 快樂都是加倍 
喔----我要把你留在我的世界

2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天


沒有你的日子 分類: 未分類

今日已經6月3日..崇拜係克己主日
不過我今日沒有番教會呀唔係我唔想返同唔知醒既關係
係因為我琴晚喊左好耐...
我琴晚喊第一個唔係打電話俾啊康同你講
對唔住呀....因為我怕你訓左
所以冇打電話俾你....
我就打左電話俾你啊woon同你傾...
對唔住呀令到你俾我朋友鬧(現在唔知係唔係仲係朋友)
呢幾日發生左好多事呀woonwoon
自從你生日後我本來同我最好既朋友咩野都有講
基本上係咩野都會講所有大小事務...
不過現在沒有架啦~
沒有小南佩佩仲同人講既日子第一天
今日上網係勞工處既網站搵左幾份工
之後會sent email俾間公司差不多時候啦
今日3號仲有一星期多d就唔駛再上堂
就考試啦.....我會努力讀書要比自己一個目標
唔係今次6科我就會死曬架啦........


2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天


唔知醒... 分類: 未分類

唔經唔覺今日已經6月2日啦
時間過得好快呀...眨一下眼就6月2啦
好快就要考試啦真係有d擔心呀
返多5日學就考試啦..真係好擔心同唔知點啦
唯有放在祈禱到啦..因為神會聽我禱告既
今日本來唸住返學校補課架
因為見到仲有d時間我就訓多陣
點知我一起身既時候已經係11點15啦....
所以~冇番到...之後就同d朋友傾左陣msn
之後同朋友sms....下午就同朋友msn
見到一個好耐冇online既小學同學佢係邊個
未就係Desmond Cheung囉傾左陣
知道佢近況同我一樣都係搵工同忙考試
不過我都知道BU好辛苦架啦..你努力d啦
大家一齊努力啦....3點幾既時候爸爸叫我陪佢食飯
之後就陪左佢食飯...食完我就返屋企
今晚會番教會因為今晚要整野食
所以返左教會之後都要返屋企因為好累同聽日要返崇拜
所以~~今晚一定要早D訓唔可以又玩MSN...

親愛的天父..知道你係一個聽禱告既神,希望你會保守到姊妹
既唔舒服因為姊妹都病左一星期有多希望你會保守到姊妹可以
透過一d藥物來醫治姊妹..主啊又希望你會保守到我既學業知道
姊妹都就快考試希望你會保守幫助帶領有個聰明既心去面對,
主啊又希望你保守我既家庭祈禱知道爸爸最近都有唔開心希望你可以
保守到佢同我可以融洽既相處..同希望你保守姊妹可以搵到一份合乎
神你心意既工..奉主耶穌基督的名而祈求..amen

好久不見
也許一天再相逢
說聲好久不見 沉默了

曾經我打聽過 你最近的生活
忙碌工作之餘是否有運動
今天和昨日不同 我不在你身旁
不甘寂寞的你是不是很難過

至於我過的 還不錯 不如以前瘋
那一家迪斯可我再也沒去過

*天涼了 掛念了 有從前還是好的
 這熟透的臉孔 我還真的捨不得

 和你的 記住了 雖然將來會塵封
 也許一天再相逢
 說聲好久不見 沉默了*

我希望是一片雲朵 飄到你的天空
安安靜靜地望著你是否快樂
只能這樣了 不打擾 你平靜生活
親愛的我在這兒祝你平安喜樂



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 11
累積人氣: 8072
站內搜尋