"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天


渡數階段 分類: 未分類

開始渡數階段啦..今次渡數d咩
就係我返學既日子囉.
今日6月1日係我朋友woon生日呀生日快樂呀
你生日係唔係好難忘呢雖然冇我呢個佩佩幫你慶祝
但是都係我第一個打電話同你講生日快樂
同搵朋友sent sms同你講生日快樂.........
今日6月1日仲有一星期左右就要同我班同學say goodbye啦
真係有d唔捨得呀同你開心過有唔開心過咁就要同你地講88啦
今日d堂都唔難過上英文考oral..普通話考口試未到我唔駛考
而中文就教寫求職信同履歷表
不過遲d英文堂都要交應該冇問題既
放左學約左個朋友係新之城等
上左去玩佢之後就去左KFC食野既途中
收到我朋友既SMS好開心呀...
之後同我朋友行左陣佢買左好多野呀又褲又裙
我就冇買到..都唔知點解既...
算啦~之後我都搭巴士搵我朋友傾計
希望我搵到我要既野啦

2007 年 5 月 31 日  星期四   晴天


o咀 分類: 未分類

今日同平時一樣咁番學本來今日唔想返學架
但是又要考oral所以未唯有番law
今日好早出門口呀12點07分就出左門口啦
架巴士已經12點12分到左啦個司機又係姓陳呀
呢排唔知搭番學同放學個司機都係姓陳
唔知做咩野點解..落左車之後我就行番學校
唔知點解今日俾平時一樣咁早冇遲到
仲以為會遲到添..不過今日上商業因為講曬書
所以Candy俾我地溫oral多謝你呀...
之後英文堂今日做profiro之後考oral都唔駛用書
早知唔帶啦個袋又重wow...
電腦堂就做網頁我都做得幾好
好滿意自己整既網頁呀....
今晚sent俾你睇下呀不過之前都sent左email俾你架...
放學早左既關係我就係門口等埋啊其啦..
點知俾我班有個同學叫做(子龍)既人串左句
嗯~你等緊彬彬呀佢走左啦wow..
下~我o曬咀我做咩要等佢呢
佢又唔係我男朋友做咩要等佢先...
就算係我男朋友我都唔會等law...
真係好無奈囉...之後係旺角買左今晚既晚餐番屋企食
食到好飽呀....之後就打日記
又冇電視睇..=.="

2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天


考試時間表 分類: 未分類

今日一早10點左右起左身...一起身就去左沖涼
就俾爸爸問左句如果你唔沖涼我就沖先
嘩~如果俾你沖先我未要等到你11點左右
唔好傻啦~當然我先啦
沖完涼之後我就玩左陣msn同你傾左陣同我d朋友
之後就搭車返學呢排唔知點解架巴士又係19分先來
不過我都唔理啦唔係遲到就大件事啦
早d出門口好過啦..今日考商業呀
都唔係好識做不過miss講左幾多分啦~~我都勉強合格啦都有38分...
電腦都出左啦100分滿分我有84分呀...
星期六要補英文呀..返9點至1點呀4個鐘呀好慘呀......
已經出左考試時間表啦~~
以下係我既時間表啦...
6月11日數學(10:00-12:00pm)
6月12日中文(10:00-12:00pm)
6月13日英文(10:00-11:30pm)
6月15日普通話(10:00-11:00pm)
6月18日商業(2:00-4:00pm)
6月20日電腦進階(10:00-12:00pm)

呢幾日都要考試呀~仲唸住考5日可以方便搵工
點知咁樣唔可以搵啦~不過我都會6月頭搵工
最多話6月21之後先返工
希望我可以畢業之後搵到工啦
唔係都唔知點算啦
因為現在已經好窮啦
希望我可以係我生日前搵到工啦....
距離我生日仲有45日啦
唔知今年我生日星期六會點慶祝呢
真係好期待呀.............



2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天


好正的一晚 分類: 未分類

星期二
今日一早9點幾鬧鐘響左我都唔起身
因為我好眼訓既關係所以訓到10點10左右我就起身啦
起左身就沖涼換3同爸爸去supermarket買野
因為屋企d野就快食曬啦要去入d
唔係到時真係好慘架啦
由星期日開始病..病到現在好辛苦呀d nose係咁長流不息咁去流
真係好辛苦呀...父神啊希望你為到我身體祈禱希望你會保守我盡快好番
今日要present..又唔預備好呀好緊張呀...
中文又未預備好呀...只係星期日溫左商業咋
好慘呀..等陣返學睇下先....唔係就死得..
希望等陣返學唔好訓著啦....唔係我就慘啦
放左學就去左先達但我契哥同啊嫂約左6點30佢地6點55先到
好過份呀..不過冇力鬧你..因為唔舒服
返左屋企食完飯沖埋涼都係8點15之後番左房
打左陣機同朋友sms左一陣我就訓左lu
因為冇電視睇..9點幾訓今日10點起身正呀
好舒服呀..正正正...

2007 年 5 月 28 日  星期一   晴天


....星期一 分類: 未分類

星期一
今日星期一對平時既我都以為今日要返學
不過我都唔知點解會以為今日要返學
一起身10點絕好似好自然就玩陣電腦
之後沖涼出門口返學..但是今日星期一唔駛返學
今日都係11點幾去左沖涼同換衫食野
本來唸住睇下電視點知冇得睇
因為電視壞左所以冇得睇
每人都唔係咁喜歡星期一
因為做緊野個d就覺得星期日放完假
未休息夠就要返工覺得好慘
嗯..我就唔係..我都係星期日返完教會之後第二日休息
都幾好架啦....



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 8
累積人氣: 8069
站內搜尋