開始渡數階段啦..今次渡數d咩
就係我返學既日子囉.
今日6月1日係我朋友woon生日呀生日快樂呀
你生日係唔係好難忘呢雖然冇我呢個佩佩幫你慶祝
但是都係我第一個打電話同你講生日快樂
同搵朋友sent sms同你講生日快樂.........
今日6月1日仲有一星期左右就要同我班同學say goodbye啦
真係有d唔捨得呀同你開心過有唔開心過咁就要同你地講88啦
今日d堂都唔難過上英文考oral..普通話考口試未到我唔駛考
而中文就教寫求職信同履歷表
不過遲d英文堂都要交應該冇問題既
放左學約左個朋友係新之城等
上左去玩佢之後就去左KFC食野既途中
收到我朋友既SMS好開心呀...
之後同我朋友行左陣佢買左好多野呀又褲又裙
我就冇買到..都唔知點解既...
算啦~之後我都搭巴士搵我朋友傾計
希望我搵到我要既野啦
|