"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 5 月 23 日  星期三   晴天


韓燒 分類: 未分類

今日同平時一樣9點幾10點幾起身冇咩特別呀
特別既係今日要present囉商業同中文都要present呀><
唔知點解我覺得有d野係好唔開心架但是又唔知點同睇我日記既人講
都係平平無奇咁..今日電腦教寫網頁
我基本上都明點寫架..你可以放心架
不過Francis你唔駛係我部電腦整d紅色既野呀
我都知道我打緊機你真係好笑呀
不過好似同d啊sir friend左好多
有Buddie..Francis同我班主任Candy..^^
今日收到好多朋友既電話呀有Sam..安安同Kitty姐同呢個啊怡架
放左學以為要開總會點知又取消左...
之後就打電話同Keyne講唔係Keyne又會唔記得架啦
打完電話俾佢我就同我d朋友行下旺中新之城
行左一陣我地就好累又口渴去左許留山飲野
我飲左杯好解喝既野就食芒野蘆薈爽啦...
我聽d朋友講蘆薈可以美容所以就叫佢
咁我都想d皮膚靚d嗎..呢排我覺得我d皮膚好差
唔知點解可能係講project既問題呀...
飲完野點知呢個遲到大王啊怡都係未到
個時已經8點啦..咁我未同Kitty姐同佢男朋友志偉行左陣
之後遲到大王啊怡就打電話俾我同我講我到左嘉樂咁我地未行過去搵佢law
之後我地就去左漢陽苑唸住燒野食...點知未夠鐘未去左冒險樂園hea左陣
玩左好多童真既野呀好開心呀....之後呢個遲到大王啊怡..
叫到d野就換左啦~~之後我地就上左上面吉之島整古佢...
點知佢又唔知我地係邊真係好笑....
之後我叫9點20未同佢地講落去搵位食啦
點知個經理叫到俾左位我地我話係唔係9點30架
之後食到好飽呀我...食完之後就搭車返屋企lu

2007 年 5 月 22 日  星期二   晴天


其實還愛你 分類: 未分類

今日同平時一樣咁早起身...不過今日本來好早起身架
但是我一起身的時候就發覺自己好唔舒服啦
一起身就頭暈同嘔既感覺啦
我真係好辛苦呀~~今日要考英文呀
我都算識做既...不過我唸都有一半分既
希望合格啦~呢排好忙呀成日都要做project做到成隻"狗"咁
呢排都係忙做中文同CS個份野呀..都唔知點解既
唔知係唔係因為就畢業先咁多野做簡直想死呀
今日上CS既時候Vincent播左谷德超既戲...
套片問左好多野....我覺得呢排好多野煩緊呀
唔知點解呢排咁多野煩緊...
其實愛情既野有冇真係唔緊要架
不如理好家庭好過啦
因為家庭真係好仲要架...
希望大家記得珍惜眼前人呀
==============================================
其實還愛你~~~

我討厭 陰天的風 冷的那麼刺痛
     只有你 能夠撫平所有的寂寞
     昨天的風箏在角落 被誰丟到了路口
     我很不想讓你 找到離開的理由

   *每一夜 閉上眼睛 我看到了惡夢
     你微笑 但是旁邊的人不是我
     天空切開一道裂縫 直接割到我心中
     不想裝作脆弱 也不想愛的懦弱

   #其實我非常愛你 不想失去你
     難道我沒有權利說我不願意
     你給了他的吻 雖然只有餘溫
     可知道我多渴望抓住你的心

   +我知道他很愛你 你怕他傷心
     我每天假裝開心 害怕你離去
     可不可以任性 求求你不要去
     藏在我心裡 最後一句 其實還愛你

       可不可以任性 求求你不要去
     藏在我心裡 最後一句 其實還愛你

2007 年 5 月 21 日  星期一   雨天


新電腦 分類: 未分類

今日都算開心既但是又唔係開心得曬wow
點解咁開心係因為爸爸買左部新電腦番黎係就係開心既
不過唔開心就係要重新裝過部電腦好麻煩囉
又要backup好多野好煩呀
裝過之後部電腦好多野都唔同左
要我整我真係唔係好識點整呀><
今日本來set左個鬧鐘9點起身架
點知琴晚等電話等左好耐都等唔到呀
所以好遲先訓呀之後度至今日好眼訓law
今日9點45起左身用最快既時間沖涼
因為10點15有班巴士唔係遲左就唔知點算啦
因為我唔想搭小巴返學呀唔想行呀我好累既關係
上到去之後因為約左Francris11點所以好準時到左
之後就開始啦~12點30就走左la
走左之後去左食飯..食完飯之後我就返左學校補CS
補完之後我就搭車返屋企因為要整野
所以好快回到家裝過部電腦啦
唔係今晚做唔到功課

2007 年 5 月 20 日  星期日   晴天


我為何讓你走 分類: 未分類
今日先返屋企~~琴晚去左個朋友屋企過夜
係佢屋企訓左一晚本應5點30起左身唸住走過去太子同爸爸食早餐
俾個SURPISE佢架點知我好眼訓既關係
所以~~冇去到繼續訓..訓到11點左右起身
起左身之後就食早餐..食完早餐隔左一陣我就走左lu
佢要陪佢屋企人睇e生所以我都走lu
雖然出面下著好大的雨
但是都要回家...雖然今日沒有番到教會都...
今日真係好累呀唔知點解....
今日plan好左時間..4點要洗衫過衫同涼衫
5點左右要做cs份感想
6點30左右要做中文project盡量做到幾多就幾多
今日既心情歌我覺醒係我為何讓你走
※→←※※→←※※→←※※→←※
仍然是這街中的四周 仍然是這夜晚空氣在浮 

騎著電單車的黑皮褸 懷念妳那雙手

從來沒有飲品祇有酒 迎著夜雨淚更爽快地流 

從來沒發誓一生永久 還是會心傷透

我為何讓妳走 一走了妳永遠再不回頭 

然後我像跌入洪溝 誰也沒法拯救

我為何讓妳走 祇因妳說妳有妳的自由 

無奈我為妳易放而難收 從此飄於世間像夢遊*

尋覓著妳蹤跡一再走 才明白這是個廣闊地球 

誰人在這夜輕捉妳手 誰在吻妳的口

誰曾話過相戀想永久 人便定要讓愛的有自由 

然而就這夜竟分了手 誰為我心補救
 
2007 年 5 月 19 日  星期六   晴天


都唔明點解 分類: 未分類

今日都唔算早起身啦...原本set左9點幾起身
最後都冇咁早起身..因為累既關係訓到10點幾左右就起身
之後玩左陣電腦msn同睇我d朋友日記
之後11點45左右先沖涼
沖完涼都12點05分左右我見電話又冇響過
之後玩多陣就出門口啦.
因為要傾中文份project所以2點左右要去到紅磡
點知我到左個男同學屋企佢地都未到
咁之後收到+寶電話佢係九龍塘叫左你搭85c架啦
仲要我地去火車站接你..又熱wow之後冇lala落雨
有傘都濕呀我好心借埋你又係到話人把傘細
你有冇搞錯呀..傾完project送你搭巴士你又話我
我趕時間都送你搭車你又話我
你真係呀~好嬲你呀.......之後我就搭6C巴士出左旺角搵ADA..原本唸住睇戲
+上`落大雨我地就唔睇啦~之後就上左你屋企打NDS同傾計食飯
今晚就去左你屋企過夜..不過今日爸爸生日我都送左份生日禮物俾你架..
你唔好話冇呀...



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 24
累積人氣: 8085
站內搜尋