今日同平時一樣9點幾10點幾起身冇咩特別呀
特別既係今日要present囉商業同中文都要present呀><
唔知點解我覺得有d野係好唔開心架但是又唔知點同睇我日記既人講
都係平平無奇咁..今日電腦教寫網頁
我基本上都明點寫架..你可以放心架
不過Francis你唔駛係我部電腦整d紅色既野呀
我都知道我打緊機你真係好笑呀
不過好似同d啊sir friend左好多
有Buddie..Francis同我班主任Candy..^^
今日收到好多朋友既電話呀有Sam..安安同Kitty姐同呢個啊怡架
放左學以為要開總會點知又取消左...
之後就打電話同Keyne講唔係Keyne又會唔記得架啦
打完電話俾佢我就同我d朋友行下旺中新之城
行左一陣我地就好累又口渴去左許留山飲野
我飲左杯好解喝既野就食芒野蘆薈爽啦...
我聽d朋友講蘆薈可以美容所以就叫佢
咁我都想d皮膚靚d嗎..呢排我覺得我d皮膚好差
唔知點解可能係講project既問題呀...
飲完野點知呢個遲到大王啊怡都係未到
個時已經8點啦..咁我未同Kitty姐同佢男朋友志偉行左陣
之後遲到大王啊怡就打電話俾我同我講我到左嘉樂咁我地未行過去搵佢law
之後我地就去左漢陽苑唸住燒野食...點知未夠鐘未去左冒險樂園hea左陣
玩左好多童真既野呀好開心呀....之後呢個遲到大王啊怡..
叫到d野就換左啦~~之後我地就上左上面吉之島整古佢...
點知佢又唔知我地係邊真係好笑....
之後我叫9點20未同佢地講落去搵位食啦
點知個經理叫到俾左位我地我話係唔係9點30架
之後食到好飽呀我...食完之後就搭車返屋企lu
|