唔經唔覺仲有一星期啦~
時間過得好快呀咁快又老一歲啦
我真係唔敢想像呀...唉~又老一歲今年已經..歲啦
今日下午都係同Mandy行街
行左一陣閏中咁我要買船"物"
但是又買唔到六對咁未同Mandy每人三對囉
之後去左好幾間睇野唸住睇PE褲同恤衫
因為唸住聽日見秘書唸住睇..點知唔岩wow
之後就落左去食野..我好心叫個小朋友睇住
佢啊媽就用粗口問侯我幾衰呀,....嬲到我死
之後就同番Mandy講番個日佢朋友Maggie既野
笑左好耐呀我地之後我地就行左陣女人街
之後就搭地鐵去到又一城之後轉車返屋企....
|