每日都係Patrick既7點30一早既morning call叫我起身
感覺真係好sweet同開心架...雖然每日短短3mins既morning call已經好滿足
到我出門口的10mins電話內容都已經足夠
琴晚煮左飯所以今日有得帶
因為要慳錢呀..所以有飯帶
我唸呢排都會帶飯多...
食完LUNCH之後訓左15mins之後又要做野啦
之後放左工約左Mandy係旺角地鐵比番封信佢
之後我都去左雅蘭個邊上左沙爹王等洛洛食飯
因為我地每個月都會見一次食飯架..
又加上我地有coupon所以好平
食完之後就要番屋企
因為要睇歲月風雲呀因為呢幾星期好好睇聽Patrick講
所以我都開始睇呢套戲啦....
|