今日一早Patrick打電話俾我既時候我已經起左身
琴晚仲將手提電話條線飛返屋企
之後今日爸爸返到屋企就係到又打又鬧真係好得人驚呀
所以我今日就打電話返公司請事假...
之後Martin(我老闆)未番留左個信息俾同事之後就冇理
希望聽日先出更表啦~~因為來緊星期日好多都返唔到呀
希望神真係明白我的需要啦...
下午就出左去圖書館借書...借左本叫做"愛情兩面體"
之後就買送今晚煮飯
因為聽日都要返,...原本off架但是轉左department同地區就要返工啦
我都想off呀...唉~都唔知點解要咁
不過琴晚同Patrick傾左我心中最唔開心同煩既事
希望我來緊會有所進步啦........Patrick我地要加油呀 |