"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


導火線 分類: 未分類

星期日呢日下午搭61x巴士入左屯門
一來比野人二來我想見下你
雖然星期六見左你都好似唔夠咁
之後我同你係西鐵站等
你到左之後我地就去左食野
食完野行左陣你就提議搵套戲睇
我地就去左買非睇導火線古天樂做架....

呢排古天樂做咩戲都好樣衰咁
不過我會好記得同你第一次單獨出街
係二零零七年九月九日
我覺得好開心呀...之後行左陣我地就去左市中心
之後我都搭車回家

2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


整電話+姐夫食飯.... 分類: 未分類

今日一早比佢電話整醒..之後幸好訓得番唔係真係想打死你
起左身之後就收到2個sms其中一個係我朋友
而另一個係留言..沖完涼換完3gel頭順便聽下個留言
之後就出左門口去圖書館睇書同用電腦>3<
之後3點左右約左姐夫陪我整電話因為我部電腦有d function咁唔到
所以要整整之前都用到現在用唔到....之後行左陣姐夫約左我朋友食飯
咁我朋友想我去我只可以扮唔知...之後今晚就一齊食飯
都唔知食咩啦...><呢排好晏先起身...

唔得聽日一定要早d訓唔係我咁樣身體就會一日比一日差架啦

2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


究竟~我係點架 分類: 未分類

呢個主題想開好耐一直都唔知自己想點...
究竟~我係想點既呢.....
今日我都唔知自己想點...
今日8點幾鬧鍾響左但是個個人都冇打電話俾我
係9點幾個時我仲好眼訓冇起到身
所以繼續訓之後10點幾我先起身..
之後打電話book電腦同1點左右同我女朋友仔食lunch
因為佢1點幾出job咁我未胴佢食飯...
食完我都返屋企..因為今日冇街出所以好早回家..
睇電視之類...^^其實我真係好想知道我究竟自己喜歡邊一個呢?
現在有三個男仔同時係我面前出現...
一個同我同年但是大我4個月多d..而另一個就大我8個月多d..而另一個就大我10年
究竟我既愛情點解會咁既呢??一係冇人喜歡..一係就咁鬼多人喜歡
我已經好煩惱啦~~放過我啦.....><

2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


生命中不能承受的遺憾 分類: 未分類

有人說,最遺憾的愛,才是最刻骨銘心。
當行到人生最後的一段路,將一生流失的愛,
結集成回憶,的確足堪令人慨嘆。

遺失了的愛,生命走到盡頭,
一切化成無奈的憾事。

最近有很多的煩惱...唔知點講呀
最近都好耐冇同Patrick講電話啦
佢又忙我又忙..所以好少傾電話
琴日都係做gym同睇醫生
晚上就同家姐同姐夫同埋兩個男仔

返到屋企同其中一個講電話的時候
佢突然間同我表白另到我好唔知點講咁....

2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


每一日 分類: 未分類

今日8點好準時我朋友就打電話叫我起身
個個人唔係Patrick呀...你地可能會問點解唔係Patrick既
因為佢琴日開始呢星期返6點放3點
放左工當然回家訓覺啦
仲叫我起身咩...琴日last day做d野真係好捨意架
係到打日記..msn...forum同留pm比人..
琴日放左工都去左見工..
見完工去到樂富都同我舊同事群姐去左五十嵐到食野傾計
之後我都搭車返屋企..因為要睇歲月風雲
睇完之後就打電話比我朋友傾左陣...
今晚都係同佢食飯..不過我見左我朋友幫我留意有冇隻"I Love You"公仔
見到記得幫我買呀....之後今日下午同美莉去左圖書館
之後食野食完野我地就各自走左lu....



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 27
累積人氣: 8088
站內搜尋