九月十五日 星期六呢日都係同平時咁早... 每日我男朋友都會7點30打電話叫我起身真係幸褔呀...今日早上的時間好快就一點啦... 之後去左旺角等埋ada行左一陣去左佢屋企姐夫就打電話叫我去啊哥到即係我男朋友公司我地食完野就由太子行到尖咀.... 九月十六日 星期日呢日我冇返教會呀...對唔住呀Jesus 呢日好唔開心呀~~~唔想講.... 九月十七日 星期一琴日爸爸冇同我講野呀唔知做咩呀....之後我都搭巴士比我係巴士對面見到我呢個傻瓜男朋友我之後都唔知做咩咁....晚上同我小學同學食野唔知嬲完佢男朋友未呢??? 晚上就整飯比電到好痛呀都唔係我男朋友第一個打電話比我的@@ 九月十八日 星期二一早起左身就沖涼換3返啦... 不過今日搭mtr因要比飯盒我男朋友so by mtr..... 你呀有時都唔知你唸乜的.... |