"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 8 月 15 日  星期三   晴天


仁妹生日快樂 分類: 未分類

今日一早返到屋企訓左陣之後都唔算好早起左身
都大約11點幾左右玩左陣電腦
之後傾左陣電話同玩左陣msn
之後我都沖涼..沖完涼就打電話俾男朋友
約好左男朋友係邊度等之後就出左去新都會行左陣
都搵唔岩要睇既野之後再出左去旺角行街
行左陣之後我都搭車返屋企lu
因為好lu同好眼訓既關係
今晚一定一定要早d訓
因為有兩份工要見呀
一份係學校..另一份係廣東道千幾號
希望兩份都有份請我啦.....

2007 年 8 月 14 日  星期二   晴天


當愛情走到盡頭 分類: 未分類

當記憶 已輕得彷似懸浮 卻渴望停落你門口
當吹息 已深得可以埋葬白晝 趁天黑
可以跟這感覺走

* 火花 等天光之際全部枯萎 卻渴望能讓美麗留低
夢太多 當孤單可以隨處掠過 眼前我 擁抱什麼
那不過是我 從此我發現 寂寞是有點根源
只得我 沒入人潮裡兜圈 但願 游到你的旁邊
靠得這麼近 又卻是那麼遠 流星已隕減
連燈也撲滅 全沒光線 留下我 暗夜裡轉又轉
來回尋覓我的影子 靠這一點最後支柱 來伴我眠

今日都係平時咁起身..呢排都好累唔知點解
琴日唔係咁開心呢個啊升多謝你講故事比我聽比我可以訓呀
雖然都唔係訓得好好但是有你既支持我一定會訓得好好架
今日都係咁..上下msn同打下麻雀..
俾我食左鋪自摸既13么...嘩~開心到我死死下
之後就傾左陣電話同男朋友傾完電話就出左街lu
多謝你呀啊升介紹左呢首歌俾我

2007 年 8 月 13 日  星期一   晴天


重新按裝 分類: 未分類

今日本來一早起身同Ada去睇導火線
點知起身既時候已經11點幾差不多12點
所以冇去睇到之後就係屋企冇出過去
都係係屋企同男朋友傾左陣電話
之後上左Sina打左陣機
之後部電腦好唔得丫之後又要重新按裝
按裝完之後就沖涼
因為Ada今晚來我屋企幫手整野
之後就同佢食飯

2007 年 8 月 12 日  星期日   晴天


堂慶+1年啦+生日快樂 分類: 未分類

今日好早起左身啦都9點幾起左身
之後就沖涼食早餐食完早餐之後就出門口搭車返教會
因為約左William一齊返教會
因為今曰教會都有24周年啦唔經唔覺我返左教會都有11年零7個月都多6日啦
真係唔覺得呀我已經咁老架啦......真憬好想死呀
返左教會咁耐=.=
不過真係好感恩呀....
今日唔經唔覺原來同你散左都有一年啦
呢一年大家都唔知大家點呢?
你近排點呀...得閒打電話俾打電話問安啦
呢一年我唸大家都唔知有冇變到樣呢
有時間記得出來飲野啦...
今日我細佬梁偉(Alvin)生日..
做你家姐一定同你講生日快樂
雖然同你唔到講生日快樂都會祝福你既

2007 年 8 月 11 日  星期六   晴天


只是落雨 分類: 未分類

琴日返左香港之後d電話係少左架真係好想知道邊個係我留言唔出聲
琴日返左香港訓唔著之後最後都4點先訓得著
訓著左之後咩野聲音都聽唔到好寧靜
之後原來電話冇電我就換左新的電池無耐
電話就響起sms係呢個啊怡send來的
一早send埋d幸福野來話我知等陣會同男朋友返大陸
好開心咁又點呢曬幸福咩...
知道你有男朋友啦..send左一個唔只之後不停send來
最後都訓唔番...唉之後起左身未傾左陣msn之後就搵野食
因為好肚餓既關係...點知冇野食
之後3點左右沖涼食野買電話線...
以前呢d野就會........現在唔會啦
今日同個網友傾開佢同女朋友點開始
我又答佢我既野
不過傾得佢幾愉快..不過有時d野大家明白就得架啦...
唔駛講出聲~今晚一定要打電話俾william因為約左佢聽日一齊返教會見証神



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 15
累積人氣: 8076
站內搜尋