當記憶 已輕得彷似懸浮 卻渴望停落你門口
當吹息 已深得可以埋葬白晝 趁天黑
可以跟這感覺走
* 火花 等天光之際全部枯萎 卻渴望能讓美麗留低
夢太多 當孤單可以隨處掠過 眼前我 擁抱什麼
那不過是我 從此我發現 寂寞是有點根源
只得我 沒入人潮裡兜圈 但願 游到你的旁邊
靠得這麼近 又卻是那麼遠 流星已隕減
連燈也撲滅 全沒光線 留下我 暗夜裡轉又轉
來回尋覓我的影子 靠這一點最後支柱 來伴我眠
今日都係平時咁起身..呢排都好累唔知點解
琴日唔係咁開心呢個啊升多謝你講故事比我聽比我可以訓呀
雖然都唔係訓得好好但是有你既支持我一定會訓得好好架
今日都係咁..上下msn同打下麻雀..
俾我食左鋪自摸既13么...嘩~開心到我死死下
之後就傾左陣電話同男朋友傾完電話就出左街lu
多謝你呀啊升介紹左呢首歌俾我
|