有時間記得留cm
記得再來丫~
今日已經10月9日啦不知不覺名老公豬已經拍拖一個月啦 真係好開心同奇妙呀...呢一個月發生左太多事啦 有d真係不敢相象的...呢一個月我地去既地方就有尖咀..佐敦..廟街..旺角 有時我會接你收工你又替我買早餐食我就替你整午餐 真係覺得自己好幸福呀...我地已經應定為對方係自己終身伴侶 雖然我老公已經見左我家長我都唔覺得係乜野.. 但是有時d野我地好似太快啦正如好似我都冇唸過咁快就上你家同你來我家 不過我地都計劃左9月9日結婚真係好開心架 仲然我之前有幾多唔開心的經歷我地都要繼續努力唔可以輸比人睇 呢一個月你送俾我既野仲係度呀.... 係一隻老鼠會講I Love You既公仔呀...同士多啤梨既33同Hello Kitty既花呀 雖然你送左咁少既野俾我我都唔會介意 我知道你有心已經足夠啦~~ 記得未同你一齊時你會每日叫我起身返工 你同我一樣會聽舊歌既人.... 你同我一樣喜歡d物品 我真係覺得好奇妙架...傻瓜老公光我愛你到永遠佩佩
我不知不覺我用左新世界都有7年左右啦 有時真係好想轉台呀唔係因為服務唔好 係某d原因啦~~呢排個仆街偉又打電話俾我 而每次佢打電話俾我都整到我訓唔到 又搞到我老公真係對唔住呀... 今日佢又打電話來啦 你好煩呀比我靜下啦 我愛既人永遠係我老公唔會係你囉
你死心啦
星期日一清早9點起左身之後就執野 因為星期六11點訓左所以星期日好早起左身 起左身執野係袋既時候已經9點15啦 之後我就沖涼沖完涼換3同爸爸出去食早餐 食完早餐之後我就搭車返教會 d弟兄姊妹都好似冇我想像中個樣野 不過算啦~~之後同繼宗弟兄講左d野之後 完左崇拜家姐同我講繼宗係對面馬路等緊我 我同佢講唔好玩啦我有男朋友架啦 繼宗見到我之後先過馬路...><" 之後我同家姐就行路落黃大仙因為時間尚早 約左爸爸兩點左右而同我老公係黃大仙等埋一齊行去新蒲崗飲茶 再一次見家長同爸爸同埋我老公..飲完茶返左屋企 因為要飲涼茶爸爸整左俾我飲所以我老公上左我屋企一陣 之後我地出左去馬會買波買完之後我地就搭車返屯門.. 返到屯門同老公講不如煮飯仔今晚 之後買送回家煮..好開心呀第一次食到老公再煮比我食既野 我會有機會再整比你食的
琴日去左Nokia專門店整電話整唔到好唔開心 一直都冇開心過之後晚上同我小學同學食完野就返屋企 我都睇到大結局既戲...睇完之後就sms俾老公 老公好似對我好冷淡咁... 之後我同老公係咁sms都冇咩傾電話 直至去到左我屋企傾左陣之後睇左陣電視我都訓左lu同老公 我唔舒服得要緊呀都唔知點解會咁既 簡直好想死既感覺呀.... 今日老公一早走左之後我係房望出去睇住佢走 之後老公都冇sms我只會打電話俾我 我覺得有d唔開心架不過算啦
由於琴日老公要幫公司送結婚相返屯門 所以我地有free車返屯門 佢老闆陳生叫我老公車埋返屯門第二日早上先返公司 同老公起左身之後食完早餐我就返屋企lu.... 返到屋企hea左一陣之後就去左圖書館上網 因為屋企部電腦仲未整好呀所以要到圖書館呀 之後都係咁上下到啦.....好期待睇結婚相呀.....
今日都係冇所事事琴日係nokia整完電腦咩野都冇曬 真係好唔開心架咩野都冇曬好唔開心呀 之後又要我打咩記憶體password好煩呀 最唔開心係我老公俾我既msg冇曬呀><