"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


不知不覺一個月了 分類: 未分類

今日已經10月9日啦不知不覺名老公豬已經拍拖一個月啦
真係好開心同奇妙呀...呢一個月發生左太多事啦
有d真係不敢相象的...呢一個月我地去既地方就有尖咀..佐敦..廟街..旺角
有時我會接你收工你又替我買早餐食我就替你整午餐
真係覺得自己好幸福呀...我地已經應定為對方係自己終身伴侶
雖然我老公已經見左我家長我都唔覺得係乜野..
但是有時d野我地好似太快啦正如好似我都冇唸過咁快就上你家同你來我家
不過我地都計劃左9月9日結婚真係好開心架
仲然我之前有幾多唔開心的經歷我地都要繼續努力唔可以輸比人睇
呢一個月你送俾我既野仲係度呀....
係一隻老鼠會講I Love You既公仔呀...同士多啤梨既33同Hello Kitty既花呀
雖然你送左咁少既野俾我我都唔會介意
我知道你有心已經足夠啦~~

記得未同你一齊時你會每日叫我起身返工
你同我一樣會聽舊歌既人....
你同我一樣喜歡d物品
我真係覺得好奇妙架...傻瓜老公光我愛你到永遠佩佩

2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


不知不覺 分類: 未分類

我不知不覺我用左新世界都有7年左右啦
有時真係好想轉台呀唔係因為服務唔好
係某d原因啦~~呢排個仆街偉又打電話俾我
而每次佢打電話俾我都整到我訓唔到
又搞到我老公真係對唔住呀...

今日佢又打電話來啦
你好煩呀比我靜下啦
我愛既人永遠係我老公唔會係你囉

你死心啦

2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


崇拜後 分類: 未分類

星期日一清早9點起左身之後就執野
因為星期六11點訓左所以星期日好早起左身
起左身執野係袋既時候已經9點15啦
之後我就沖涼沖完涼換3同爸爸出去食早餐
食完早餐之後我就搭車返教會
d弟兄姊妹都好似冇我想像中個樣野
不過算啦~~之後同繼宗弟兄講左d野之後
完左崇拜家姐同我講繼宗係對面馬路等緊我
我同佢講唔好玩啦我有男朋友架啦
繼宗見到我之後先過馬路...><"
之後我同家姐就行路落黃大仙因為時間尚早
約左爸爸兩點左右而同我老公係黃大仙等埋一齊行去新蒲崗飲茶
再一次見家長同爸爸同埋我老公..飲完茶返左屋企
因為要飲涼茶爸爸整左俾我飲所以我老公上左我屋企一陣
之後我地出左去馬會買波買完之後我地就搭車返屯門..
返到屯門同老公講不如煮飯仔今晚
之後買送回家煮..好開心呀第一次食到老公再煮比我食既野
我會有機會再整比你食的

2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


唔舒服得要死 分類: 未分類

琴日去左Nokia專門店整電話整唔到好唔開心
一直都冇開心過之後晚上同我小學同學食完野就返屋企
我都睇到大結局既戲...睇完之後就sms俾老公
老公好似對我好冷淡咁...
之後我同老公係咁sms都冇咩傾電話
直至去到左我屋企傾左陣之後睇左陣電視我都訓左lu同老公
我唔舒服得要緊呀都唔知點解會咁既
簡直好想死既感覺呀....
今日老公一早走左之後我係房望出去睇住佢走
之後老公都冇sms我只會打電話俾我
我覺得有d唔開心架不過算啦

2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


結婚相 分類: 未分類

由於琴日老公要幫公司送結婚相返屯門
所以我地有free車返屯門
佢老闆陳生叫我老公車埋返屯門第二日早上先返公司
同老公起左身之後食完早餐我就返屋企lu....
返到屋企hea左一陣之後就去左圖書館上網
因為屋企部電腦仲未整好呀所以要到圖書館呀
之後都係咁上下到啦.....好期待睇結婚相呀.....

今日都係冇所事事琴日係nokia整完電腦咩野都冇曬
真係好唔開心架咩野都冇曬好唔開心呀
之後又要我打咩記憶體password好煩呀
最唔開心係我老公俾我既msg冇曬呀><



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 6
累積人氣: 8112
站內搜尋