其實呢篇感恩既日記應該琴日打架
不過琴日係公司唔方便打咁多野
唔係今日方便呀係因為我發燒所以冇返工呀
唔該老公又幫我打電話返公司請假....
講番點解今日個主題係一切好感恩
大家都知道我離開左pccw都有一段長時間架啦
大約都有1個月啦不過真係好感恩架
咁我星期一去圖書館借電腦啦
因為要點唱比我老公聽所以去左圖書館啦
去完圖書館咁岩又見到我教會個弟兄wow
之後同佢行左一陣老公打電話同我講係我附近
咁我未過去搵我老公..之後老公又講番今日既新聞比我聽
我問佢份報紙是否東方佢話係咁未叫佢比搵工個份我囉
之後睇睇下個時都好累架啦想訓覺
之後俾我見到有份工係我屋企附近未打電話
就星期二去左見工見完搵我老公既時候打電話叫我返工
我老公都令我開心呀仲講呢d野一定整定架啦
所以覺得好感恩~~感謝主
|