有時間記得留cm
記得再來丫~
星期六同姐夫慶祝生日去左唱k玩得好開心呀...我又同老公影左好多相好開心呀 星期日呢日係姐夫正日生日...生日快樂~~~!!!!!
星期日一早起身之後換衫出門口搭車返教會 今日係進取員主日所以遲左完崇拜 完左崇拜之後我就搭車落黃大仙再轉車入屯門市中心 因為老公約左人一齊食飯同睇電器 老公終於換左電視啦不過要星期四左右先送到來 所以我地就行左陣返屋企lu.... 老公知道我好眼訓晚上就煮左野比我食好開心呀 整左我最愛既魚魚比我食好好味呀 我真係覺得好幸福呀
Ada生日快樂~~~~姐夫生日快樂
今日係我朋友Ada生日祝你生日快樂先..琴晚我第一個同你講生日快樂既人^^ 雖然今日唔可以同你直接同你過生日..仲有Vincent同你食飯 不過我遲下同你蛹祝啦因為今晚我都同我姐夫慶祝生日 今日一起身唔係好舒服個肚好痛呀 唔知咩事痛得好辛苦老公又話我唔同佢講 我咁辛苦點同你講呀你係唔係玩我呢 之後老公就渣車送我返屋企 今日就冇同老公食早餐 之後回家訓多一陣發左個夢夢好驚呀 起左身就沖涼同洗衫就出門口去圖書館還書 之後俾我見到一個好耐冇返教會既弟兄呀 不過我要2點之後先可以同你傾到計 最多同你傾到4點30左右因為要接老公收工呢 所以~~唔好意思呀因為今晚要同老公同埋佢班朋友慶祝姐夫生日
今日6點幾自己都好似未起身咁就俾老公叫醒左起身 都唔明每個男仔叫左自己愛既人起身 自己都會慢個自己心愛既女仔既 我起左身之後都沖涼洗頭仲可以快過我老公 老公唔知係唔係食左豬油咁慢呢 上左車之後就訓...訓到長沙灣郵政局就起身 因為架車太多人又逼所以就起左身啦 起左身之後老公又無意中醒左... 醒左就傾左陣計之後食早餐 其實都唔係好想食...你話食咁未去食 之後你打番公司話遲d返工 我都唔明既....之後回家都係訓唔到 就係度整埋d無聊野.... 之後搵下工出門口做fancial... d日子就係咁不過聽老公講連續4日都會見你 琴日係第一日...今日係第二日因為做完fancial你叫我來搵你 聽日同姐夫預祝生日..星期日就陪你買電視 所以連續5日呀...真係好可憐呀....星期一你來我家見家長食飯呀.... 簡直想死的感覺呀~~~
琴日聽電台997郭偉安既節目既時候 聽到老公點唱俾我聽我覺得好感動架 因為老公只會愛我一個...從來冇一個男仔會為我咁做 呢一個係我第一次同我一樣愛玩既野.... 所以~~覺得好感動架... 琴日同家姐同姐夫選擇左蛋糕 之後就去左打邊爐都唔知仲咩成日都要人打邊爐 真係好無奈呀....成日都要咁....
琴日同我男朋友拍拖一個月多一日啦 唔經唔覺真係好開心呀...不過今日打日記前見到有個cm就睇完之後回埋人 比我聽到孫耀威既愛的故事上集...一直以來都想搵呢首歌 終於比我搵到啦~~呢首歌好有意思架 琴日接完我男朋友收工之後就搭free車返屋企 老公就沖涼先我就係佢沖涼既時候 我就煮定飯等佢出來可以食... 簡直一個賢良淑德的女朋友同老婆呀... 之後到我沖涼沖完涼就食飯睇電視 睇完之後就訓lu..因為好累呀 所以好早訓....訓訓下我覺得好熱我覺得好似有人熄左我風扇 我就係到因為好熱之後老公就比我整醒左 之後老公朋友Bobby都打電話俾佢叫我老公起身返工 講完之後我就幫老公執野出門口返工... 老公出門口返工我就繼續訓 因為好累呀....之後就到圖書館借還書同用電腦 之後我就去食lunch食完就上左勞工處搵工 唉~~3星期啦點算好呢.... 我要祈禱神一定會為我開路的