有時間記得留cm
記得再來丫~
星期五in左份工唔通真係等不到你電話 現在都仲有3個中左右就冇架啦 不過我都覺得會冇希望架啦...不過算啦我會盡力以為架啦 你可以放心~~今日同老公一早起身就出門口搭車返工 唔知點解我覺得好累呀呢排可能唔夠訓呀... 之後就訓到成隻豬咁....今日都係咁過覺得好開心呀
Mandy生日快樂~~ 今日已經唔經唔覺12月2日啦好快呀今年又就快過啦 唔知今年我有幾多野失去呢 今日我冇返教會崇拜呀因為星期六個日我同Albert出左街 去完街之後我就搭車去太子接老公收工之後出街行 所以星期六坎左老公到過夜..星期日我又好累唔想返 星期日起左身就叫老公起身食野 之後就出左去市中心行街行左陣買左d野送比老公 我應該今年最後送比你的禮物啦~希望你唔好介意啦
今日已經12月1日啦唔經唔覺07年就快完結啦 真係不知不覺呀~~今日都好唔開心架 琴晚同老公大嘈又火山大爆發 而對我真係唔開心架因為我食左4粒藥來停止我心臟既痛 之後今日起身打電話比你都係冇人聽架... 所以我都唔理你啦~之後一訓訓到11點幾起左身傾左陣電話 我就沖涼出門口搭車過灣仔 因為約左Albert食lunch食野之後我行左陣就搭車搵我呢個衰鬼老公 同老公行左一陣街都搭車返屯門lu因為今晚返屯門 唔知我幾時收到你電話呢希望星期一早上啦~ 我真係好希望會收到你電話架...
今日我終於離開左呢間公司啦~~~
呢間公司前景係幾好既
不過我呢d人留係公司唔會做得長囉
係因為公司d野太過覆雜啦
都唔知可以點形容比大家有睇我blog既人知道呀
所以~~大家有咩工介紹記得介紹比我啦
離開左呢間公司之後我今日都send左超過20封求職信出街
希望有回音啦~~而我今次走我係唸得好清楚先走架
想知道點解就打電話問我啦
我都唔想走架係你逼我架
對唔住呀~~