有時間記得留cm
記得再來丫~
今日一早7點45就起左身沖涼 沖完涼換完3問爸爸有冇早餐食 出奇地有得食同有雞食 食完我既早餐我就出門口返工lu 因為個時都8點30啦 返到公司printer完invertory之後我就去倉個邊幫手 又上貨倉點貨之後都差不多夠中食飯 之後落到去同同事食飯 去左迪高食...行緊既時候收到老公既sms 點知又見到老公好開心呀 同同事食飯除左傾工事都冇傾其他野 食完各自行因為佢要幫我老闆Admanda買野 之後我就返公司打日記同訓左陣 之後晚上就去左老公公司等佢收工 因為約左全哥同志偉哥哥食晚飯 食完之後老公就送我返屋企...
今日都係咁上下公司每個人都會好忙 因為將近聖誕會好忙 一早做完指定既野就幫啊yip上左4樓點貨 點都7788既時候都原來咁樣...每日都做d咁既野真係人到假呀 唔知點解呢~~
今日終於復工啦病左兩日今日終於番啦 係因為我唔舒服所以請左兩日假... 今日好多野做呀..所以都好夜先收工呀 都差不多8點先收工呀...d同事都好關心我咩事 多謝你地既關心呀....放左工唸住整野食 點知爸爸off冇得整所以....好早就訓左啦 可能我太累既關係..所以唸住訓一陣點知一起身就10點30做左1小時電視 睇完之後就訓左lu
我今日又冇返工呀~唔係我偷懶既關係呀 係因為我唔舒服呀琴日就話肚痛 今日一早起身個頭好痛同有d發燒呀 所以未又請左一日病假囉.... 之後訓到10點幾既時候收到公司打電話比我問我password 講完之後就繼續訓...之後就睇老婆大人睇完之後就沖涼 打電話比老公同老公傾左陣就收左線lu 之後我就睇左陣電視我就出左門口lu.... 因為要睇醫生囉醫生紙唔係聽日返工都唔知點死.... 今晚老公同哥哥來睇我因為我呢個病人一轉天氣就會病架啦 所以一定要有人照顧唔係真係病到7彩
今日星期一點解我呢個時間打日記既 係因為我唔舒服呀係因為我肚仔痛呀 你講得冇錯又計得冇錯28日就係琴日整到我好唔舒服 今日痛到我返唔到工呀 我都唔想唔返架,,聽日開始唔可以再唔舒服請假啦 唔係就會.....