星期六個日差不多12點先訓...因為星期六放左工就去左溫書
好累呀~~~個日之後星期六訓到星期日9點幾起左身之後
就即刻沖涼沖完就換3返教會...返到教會同各弟兄姊妹say過hi
同傾左陣計就同佢地食飯...去左慈雲山中心食野
叫到我毅進同學振彬..算你啦免左我地杯野飲唔係你就之死
食完lunch就行左去黃大仙等我老公
因為老公星期日呢日陪我一齊去飲...
見時間仲係早所以返左屋企放下d重野再出門口
老公都同爸爸傾左陣計,,,傾完之後就出門口lu
不過晚上飲既時候叫番好多唔見既朋友呀
我唔明一樣野呀點解個個都會話你男朋友好似係邊度見過
係唔係架??
|