星期日一早起身沖涼同平時一樣都係沖涼換衫出去
而星期日唔同既就係返教會讚美...今日係聖樂主日
我仲記得有年x”mas我就想參加詩理做事奉
咁多年我仲記得唸坐入詩班的
因為我覺得自己唱歌有d走音架同有d唔岩音
所以我想學識睇譜雖然我讀小學都有音樂堂
但到中學就沒有所以想再一次學識被神喜悅的詩班員
我想用我的口內讚美我的神
崇拜後就同秀婷家姐..cat..素珍同Alex食飯
去左小食館回起中學的時候...
食完就見到我同事Candy Gao...食完就各自回家
我就去左黃大仙行返屋企..訓左一陣我就收到老公打電話比我
同我講係我屋企樓下咁我就出門口
同啊哥同老公出左去一陣
晚上你就無lala發脾氣另到我好唔知點
講度呢度已經唔想再寫啦 |