今日一早6點30左右比爸爸一個morning call電話嘈醒左問我去唔去食早餐
我唔去啦一早就打電話俾我咁岩我又返左屋企訓
唔知爸爸係唔係知道所以一早打電話比我
之後我都順便叫我老公起身返工
起左身之後就打電話叫佢
叫完之後就訓多一陣我就收到我朋友打電話同我講迪士尼既入場
講完之後我大陸媽媽打電話同我講佢搭緊車出來
咁我未沖涼沖完之後就同佢去左新蒲崗六合街
又會咁岩見到老公未同佢say左個hi就走左lu...
因為媽媽要辦理入職所以就走左lu
之後辦完就去左飲茶飲完我地就行左一陣比我見到米妮公仔我就買左
唸住送比老公...呢排老公就好啦有咁多禮物
而我就一份都冇=.="唉都唔知佢幾時又會送野比我呢
期待中呀~~~之後3點幾約左Ada陪佢去勞資關係科
因為佢之前公司仲未出糧比佢所以要投訴佢....
晚上就同爸爸食飯..因為爸爸off |