有時間記得留cm
記得再來丫~
今日都係返工同放工…
自從我生左粒暗瘡之後我就唔敢約朋友出街
除左呢星期三.四五同六有約真係唔係好想出街呀
星期三呢日聖思得望堂搞左聖誕party
之前織左幾日既頸巾同冷袍都比Allen抽中…
之後同佢地傾下計又加深左認識
食下野玩下我抽中左Melody既野
之後都搭地鐵返屋企冇同Allen一齊走
今日真係好忙呀…一早出門口返到公司
點知返到公司冇人開門比我
等左陣先有同事返到來先返
之後一早就幫KK執野
執完野執到成個下午收工都好累
點知收到舊公司打來問個FILE係邊…
玩野咩我點記得呀記得都唔講你知啦
一早6點幾起左身就沖涼
沖完涼就換3等老公一齊搭車返工
點知出到門口到7點25我地就搭車返太子
個時都8點25啦我地就食早餐
食完早餐都8點40啦
之後點知都係趕唔到返工
之後老公就比錢我搭的士返工
老公唔想我第一日返工就遲到
所以比左錢我搭的士
多謝老公呀~~~
這日唔知點解真係好想去感謝神
一早9點起左身見仲係咁早就入左房訓多陣
同爸爸又沖緊涼所以我就訓多陣等陣先起身
點知起身既時候10點望下點解鬧鐘唔響
點知原來個電話冇電熄左好彩起到身
之後就沖涼換3返教會….返到教會之後都開始左
真係冇唸過遲到….之後完左同今日募兵既弟兄姊妹影相
影完去左目黑食野…食完之後就同淑芬搭車返屋企
返到屋企就hea左一陣就搭車入左屯門
點知囉d咁既野之後就同老公食野
行左一陣我同老公返屋企lu…
今日差不多5點30先訓到呀
琴晚點左d野去一切從音樂開始3點33分讀左出來lu
之後都訓lu…今日下午去左灣仔睇破事兒既首影覺得套戲好好笑law
由其有一part做節陳奕迅search左咩節日…
之後睇完同彭導演同劉生傾番套戲
之後就出左旺角睇電話點知睇極都唔岩款佢都冇買到
我都去左搭3號C巴士上慈雲山打邊爐
每次都覺得自己好似有食有另好唔好意思咁…
食到好飽不過老公好似買左樣野送比我做聖誕禮物
多謝老公~~~之後到搭車返屋企lu同淑芬傾左好多野
傾完就各自回家….