今日9點15左右起左身~之後執野返教會
平時都係早上先執今日都係
點知今日都唔例外...執完就沖涼之後換3返教會
換完出門口見到以前係我屋企附近的婆婆
同佢傾左陣我都行去搭巴士返教會
係巴士站之後見到aLice Leung同佢屋企人一齊返教會
今日陳少校講度其中有一part講度祈禱
我都唸緊是否要重新立志...我真係唔知呀..
不過呢排覺得自己好軟弱無論我工作上..家庭上同感情上
不過我唸神會聽禱告的
所以希望我明白到啦..完左崇拜沚妡同我傾左陣
我又將我呢排無論工作同愛情上都講左佢知道
等自己舒服左d...唔駛再唔開心
不過今日男朋友下午約左人睇戲...><
要晏d先陪我不過算啦~~唔知幾時已經又習慣左一個人的生活啦
|