"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


平安夜 分類: 未分類

  

 

今日係24號平安夜啦~~唔經唔覺又迎接新既07年既聖誕啦

 

今日平安夜都係同平時一樣咁早起身返工

起身之後就沖涼換3返工

點知我今日d時間好逼切呀

因為我又要Gel頭點知我爸爸又逼住洗手間..

好彩最後返到公司都僚點01分遲左少少

 

返到公司好多野做呀做唔曬之後唔經唔覺已經四點啦

我就可以收工啦…..因為今日平安夜可以早收工..

放左工去左買禮物俾我朋友

因為今晚同哥哥去影相

順便買野比佢下午五點幾同爸爸食完飯就玩左陣電腦

我就沖涼唸住今晚影相啦~~~

2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天


我是否要重新立志~ 分類: 未分類

今日9點15左右起左身~之後執野返教會
平時都係早上先執今日都係
點知今日都唔例外...執完就沖涼之後換3返教會
換完出門口見到以前係我屋企附近的婆婆
同佢傾左陣我都行去搭巴士返教會
係巴士站之後見到aLice Leung同佢屋企人一齊返教會
今日陳少校講度其中有一part講度祈禱
我都唸緊是否要重新立志...我真係唔知呀..
不過呢排覺得自己好軟弱無論我工作上..家庭上同感情上
不過我唸神會聽禱告的
所以希望我明白到啦..完左崇拜沚妡同我傾左陣
我又將我呢排無論工作同愛情上都講左佢知道
等自己舒服左d...唔駛再唔開心
不過今日男朋友下午約左人睇戲...><
要晏d先陪我不過算啦~~唔知幾時已經又習慣左一個人的生活啦

2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天


冬至 分類: 未分類

今日終於返左舊公司囉左支票啦

 

比我想像中多左d錢呀

唔知點解收到真係好開心呀

 

下午就同左Ada買左部電話就係下面幅圖個部….

上年又係呢個時期買電話今年又係

 

真係聖誕禮物啦~~開心啦~~~

不過我今年冇買野比自己呀

買左件衫..物同溫暖牌頸巾比男朋友

同之前一日整左個愛心蛋糕比我男朋友食

 

不過呢排覺得我男朋友有d..但是又唔知可以點講wow

不過算啦~~今日冬至個個都係屋企做節

 

而我就冇因為爸爸要返工我就25號先補做節

因為個日爸爸放假同埋佢女朋友同埋我男朋友一齊做節….

Nokia正面

Nokia 5610電話鍵

整蛋糕 分類: 未分類

今日都係返工同放工….

因為星期四再唔曬d野就星期五一早返到公司做

之後做到差不多1240左右

老闆就走入來同我講公司既party就快架啦

你再唔出走就比人食曬d野架啦

比我想像中多野食..有三文魚刺身..八爪魚.吞拿魚同熟蝦刺身

又有魚蛋同燒燒..pizzatat..好多野食呀

食到我好唔想食咁

之後仲有半個鐘頭都比我訓左一陣真係開心呀

 

放左工之後就幫我小學同學啊楓買圍裙

 

因為放左工要去整蛋糕唸住送比男朋友食

 

去到又話7.30pm先上堂點知早左半個中

整左個蛋糕我覺得好靚靚呀….

 

 

2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


桐食飯 分類: 未分類

日日都返工同放工有d真係好悶架 

 

放左工之後就搭車唸住返舊公司出糧 

 

點知真係好衰唔打電話比我 

 

之後我就去左九龍城同啊桐食左m記先 

 

因為要等埋我妹之後點知又話唔來 

所以~~就同啊桐去左食pizza hut食左好多野呀

好貴呀~~~之後又同我講佢要去加拿大真係唔捨得

 

 



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 17
累積人氣: 8040
站內搜尋