仲有一星期我就放完呢個新年假啦
真係有d唔捨得既關係
都唔知可以點講但是今年新年比以前好凍
雖然冇乜落雨但是都覺得好凍呀
今日唔駛叫老公起身返工
因為佢做未返工呀聽日就要叫啦
今日起身就msn同睇劇
睇左好多呀有烈火雄心同律政新人王呀
睇左好多..,五點幾就收到我朋友電話
叫我陪佢出去旺角買冷手套
同左Ada出左去之後就同佢買送煮飯
係佢屋企食完坐左陣就走lu
因為搭埋車返去都夜啦
點知我今日出到旺角買唔到野呀
都唔知送咩比老公好
我唸呢個情人節都係唔送啦~
去到旺中播住我喜歡個首歌係感激我遇見....
之後就行左陣..
|