"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 2 月 12 日  星期二   晴天


感激我.... 分類: 未分類

 仲有一星期我就放完呢個新年假啦
真係有d唔捨得既關係
都唔知可以點講但是今年新年比以前好凍
雖然冇乜落雨但是都覺得好凍呀
今日唔駛叫老公起身返工
因為佢做未返工呀聽日就要叫啦
今日起身就msn同睇劇
睇左好多呀有烈火雄心同律政新人王呀
睇左好多..,五點幾就收到我朋友電話
叫我陪佢出去旺角買冷手套
同左Ada出左去之後就同佢買送煮飯
係佢屋企食完坐左陣就走lu
因為搭埋車返去都夜啦
點知我今日出到旺角買唔到野呀
都唔知送咩比老公好
我唸呢個情人節都係唔送啦~
去到旺中播住我喜歡個首歌係感激我遇見....
之後就行左陣..

2008 年 2 月 11 日  星期一   晴天


年初五..又一日遊 分類: 未分類

今日一早9點幾起左身叫老公起身
點知老公懶床唔起身我就沖涼
沖完涼再叫老公起身
點知老公起左身我就吹頭換3
因為老公約左人係灣仔拜年
拜完年再搭車返藍田去左契哥屋企
我都好耐冇去過藍田啦仲要好近某人屋企
之後就行左好多地方行完就搭車返屋企
因為老公返屋企所以我都走lu....
因為好累呀

2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天


年初四 分類: 未分類

年初四..星期日唔經呢過新年好快過呀
今日年初四一早起左身之後
我就沖涼沖完之後就收到老公電話
同老公傾完電話之後我就換3...
本來返屯門點知之後就收到爸爸返香港既電話
同爸爸食完野之後我就搭車返屯門
返到屯門同老公去左佢舊同事Maggie屋企拜年
拜完年就返左屋企lu..

2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


年初三 分類: 未分類

今日係年初三即係人地所謂既赤口
但是赤口我都唔會同人發生口角既
所以~對我來講都冇咩野既....
今日見到d人都好似唔係好凍咁
老公2點幾打電話同我講剛剛起身同佢朋友(老二)去左市中心食野
之後都唔知佢做咩野...係咁好唔知點咁
我就好早起左身係到睇律政新人王
睇完就等我親生啊媽電話..
之後3點30左右到左旺中就同佢搭的士去左太子個邊
個司機都唔識路比20蚊佢未算囉比咁多做咩野即
之後去到表哥個d個個都唔識既
又話細個抱過我...都唔知咩人來
最好都係心心表姐同我傾計唔係我就會悶死
不過~我最唔開心既係我老公返大陸
因為佢又叫我唔好返自己又走左好hate呀....
寫住咁多先~

2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


年初二 分類: 未分類

今日大年初二....每個人應該出左去放煙花
琴日大年初一...今日年初二一早11點幾起左身
就叫醒左老公..之後睇左一陣頒獎典禮就沖涼lu
沖完涼就hea多一陣...因為老公要沖涼
大家沖完涼就出左去食野...
食完野之後hea左陣佢朋友(老二)就上左來拜年
傾左陣計老公整左蘿蔔糕比我地食
食完就搭車出左去市中心..
我就返屋企放下d野...老公同老二就去左土瓜灣拜年



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 7
累積人氣: 8030
站內搜尋