唔知大家會點睇朋友同戰場上的朋友
朋友分好多種架..有d係真心傾得埋既朋友
有d就係見到只會say hi傾兩句既朋友
有d係唔會成日都搵但是見到都say hi既朋友
究竟你地係類朋友多呢??
嗯~我咁多年來我覺得一個真心傾得埋既朋友
佢又成日搵我,我有咩事都會同佢傾既朋友
佢係邊個....唔知呀你地自己唸下啦....
今日下午同左仁仁妹妹出街
點解會同左佢出街而我又唔駛拍拖佢又唔駛拍拖
係因為我男朋友要執屋而佢男朋友要返大陸
所以未大家同大家出街囉...之後約左係太子新世紀
唸起個時放學會行既路...之後到左去左m記食野
食完野就行左陣我地就去左旺中買野
買完周圍行又叫到我會計班既同學
行完差不多回家又見到陳小筠..
今日好似見到好多朋友咁...
|