今日一早起左身叫左老公起身
點知今日老公唔聽話唔起身...
之後到8點左右老公就叫我起身返工
點知我好唔舒服所以~唔返工
8點10左右就打電話比我同事Aman同佢講我唔舒服
返唔到工之後我就訓lu
訓多左陣我朋友啊桐就send sms比我
傾左陣我都起身沖涼..
之後去食早餐食完之後我就睇醫生啦
睇完順便同醫生講我咩事
可能我有事...........之後星期一要請假請一個鐘
因為我要交報告....現在仲好擔心星期二呢
希望會吉人天相啦...
睇完醫生就同啊桐去左旺角行街買衫...good..
之後就返左藍田行左陣..就上左佢屋企食飯
今日請病假係唔著數架要兩日的=.=" |