今日一早6點幾終於搵到老公啦
因為每日都要叫老公起身返工
所以今日都唔例外..6點幾就叫老公起身
9點幾啊桐就send sms傾左陣之後佢又要做野冇傾到
我都係同琴日一樣send左好多出去
今日都暫時send左兩份出去law
send完無耐收到我報既course打電話同我confirm野之後
我又收到荔枝角個邊打電話比我
約左我聽日...希望成功啦....
我都相信明天會更好既我會將呢件事祈禱的
1點幾就出左去mk等美珊
因為約左佢去無印..
之後食左野再去無印再去我要去既地方
晚上就同老公拍拖拖....^^ |