"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


英文水平 分類: 未分類

今日唔駛叫老公起身.>very good
只係起左身叫小魚起身
之後老公出左門上左車就叫我起身
因為今日要去機場接機...
去到機場見仲有時間就叫左個早餐食都要28蚊=.="
食完個早餐之後我就係機場等個兩個賓賓
點知等左一陣唔見之後有個賓賓來
問係唔係點知佢個樣同passport個樣都唔似佢既
不過我用我有限公司既英文同佢溝通...
之後就搭A21返尖沙咀同佢地Body Check點知見番教會個姊妹
問左佢借左塊bread之後就返公司同Boss講番佢既case
下午返左公司之後食左一陣飯又要過入境處幫佢地申請身分證
佢地等緊既逃中我就去左寄信同2樓....
申請完之後我就要送一個賓賓返北角另一個就返公司
返到公司hea左一陣又係收工時候....收左工就同小學同學啊ling食野
傾下計之後就回家啦~因為今日真係好累丫

2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天


愚人節 分類: 未分類

今日愚人節我玩左我老公
一早起身叫佢都唔應之後發左佢脾氣
佢出左門口都要打電話比我
我都唔接佢電話..起左身幫公司入cheque
之後就搭車返工返到去怕比人鬧好彩冇事
晏d又入cheque再之後下午食飯
食完之後就冇咩野做...聽日第一次上飛機好驚呢..

2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


第一日... 分類: 未分類

今日叫左老公起身返工..
之後又叫我朋友小魚起身返學
之後我就訓到8點11左右先起身返工
起左身就沖涼出門口無唸過紅隧個邊會咁塞囉
返到去都冇咩野做同事芝就出左去做野
1點左右返來之後我都要出去灣仔入境處做野
做完野之後我就hea多陣好快就收工
收左工同舊同事食日本野食得好飽丫
無唸過兩個人都食左200幾蚊丫....
多謝你丫~

2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


查詢 分類: 未分類


琴晚一直等老公豬...我就係度上網等佢
點知琴晚等佢既時候我查詢番過往寫過既日記
每一日同每個cm令我唸起好多往事
呢d事我都唔會忘記得到架點解我會仲記得呢
已經過去啦點解我仲要記住呢
我真係好想知道點解我會記得...有我建立呢個日記既時候
有個人成日都會來留言比我..到左現在佢就係我既朋友
已經唔係一個更上既朋友
點解我仲會記得呢..因為呢個朋友每次當我唔開心的時候
佢都會係我身邊不過我唔會嬲佢當初咁咁對我的

聽日就要接受新挑戰啦
希望今次挑戰我可以渡過啦
呢過挑戰我想係永遠架...
唔知有冇可能呢??

2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


感覺一家人 分類: 未分類

今日一早6點40叫左老公起身返工
傾左2mins我就要繼續訓啦
因為琴晚訓唔著成3點先訓到好慘
之後仲要今早叫佢起身返工真係唔想叫呢...
鬼叫我係佢老婆咩..唉算啦..
之後就係度不停咁訓10點幾老公都叫我起身
我都唔起身因為個人好攰呢...

琴晚上左第一堂啦比我既感覺好正
會再想架因為個度d同學仔好好丫
大家冇隔膜好快就好friend啦...GOOD所以感覺已經好似"一家人"啦

今日起左身就係打我既日記啦
因為我整左我既日記咁令令當然會繼續用啦
之後我就沖涼啦要換3...>3<
因為約左人3點係觀塘等丫
約左啊洛個同學之後一齊食野同傾計
到左6點幾左右佢要走la..因為約左美珊睇戲
睇教會既電影..good希望唔會喊啦
睇完我唸應該都9點幾之後又食野同回家lu
因為聽日仲要返教會丫...聽日都係唔係陪老公
聽日同個朋友食飯慶祝不過仲未傾食咩呢....

希望我地大家相親相愛啦



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 2
累積人氣: 8025
站內搜尋