今日唔駛叫老公起身.>very good
只係起左身叫小魚起身
之後老公出左門上左車就叫我起身
因為今日要去機場接機...
去到機場見仲有時間就叫左個早餐食都要28蚊=.="
食完個早餐之後我就係機場等個兩個賓賓
點知等左一陣唔見之後有個賓賓來
問係唔係點知佢個樣同passport個樣都唔似佢既
不過我用我有限公司既英文同佢溝通...
之後就搭A21返尖沙咀同佢地Body Check點知見番教會個姊妹
問左佢借左塊bread之後就返公司同Boss講番佢既case
下午返左公司之後食左一陣飯又要過入境處幫佢地申請身分證
佢地等緊既逃中我就去左寄信同2樓....
申請完之後我就要送一個賓賓返北角另一個就返公司
返到公司hea左一陣又係收工時候....收左工就同小學同學啊ling食野
傾下計之後就回家啦~因為今日真係好累丫
|