"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


消耗力 分類: 未分類

今日一早起身6點45起左身叫左小魚之後再叫老公起身返工
但是叫左老公3次佢都唔起身我都繼續訓啦..
因為琴晚同啊立同埋童佢地去左德福個邊食飯同打機
12點幾返到屋企累死左又頭痛呢
之後9點起身沖涼換3返工
點知中銀好多人叫左老公幫我..
點知老公又話多人幫唔到我
點知我11點幾去左入境處6點幾先返囉
又肚餓又眼訓電話又冇電呢..所以就係咁..
之後又比celia話我聰明女...

今日消耗左好多engry囉..又可以keep fit
之後差不多放工去左九龍灣搵kimi比野佢
我就收工啦~

2008 年 4 月 6 日  星期日   晴天


I'm Lost The Way 分類: 未分類

今日一早真係好早起左身
8點起左身就打電話叫個弟兄啊聲起身返聖樂
之後再打電話比個姊妹淑芬叫佢起身返正兵班
呵呵~~今日個個都比我叫醒係我老公冇比我整醒...yeah~

我今日真係有唸個返教會的
可惜我既身體話我知我真係好累
所以我就訓多左...起左身既時候已經11點啦
起身之後打左陣機之後我就煮飯
因為今晚約左啊童同佢男朋友出去食飯
不過仲未唸到食咩呢=.="
煮完飯整埋飯盒就沖涼
沖完涼玩左陣msn...
之後都要換3啦因為約左美麗同美珊出去mk買野

2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


唔明解 分類: 未分類

今日一早6點40起左身叫老公起身返工
老公今日好聽話起身返工唔駛我叫到口水都汗丫~
同會比我打架...xd

8點45起左身就沖涼換3返工
點知好唔想起身都要起身啦..
因為我d朋友都唔駛返工放三日我就放得1日之後又放law..(星期日)

今日好早返到公司搭9點25班巴士
到左尖咀都係9點40..之後買早餐食
之後返公司..hea左一陣又出左去金馬倫道去搵賓賓同佢驗身
搭地鐵見到我朋友個男朋友..佢好似好眼訓咁law..
叫佢都冇咩反應=.="
之後去左青衣交個賓賓比僱主我就返公司
同芝芝玩左陣同食飯..食完上左陣網同聽歌
咁又3點可以執野收工...yeah~~

收左工要返屋企個邊丫
因為約左zoie做經濟日報訪問丫
有d緊張丫~點算好丫
一緊張就會出錯架啦~所以唔知點好丫~~

2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


就是這天 分類: 未分類

就是這天..就是這天..上主所預備..上主所預備

今日係兒童節又係清明節
一早唔駛起身返工感覺好正丫...good
9點幾左右收到九巴電話打電話問咩事
我真係想知道發生咩事...
琴晚差不多3點左右先訓因為老公都1點30左右先返
之就訓到今日11點左右先起身...老公就出左門口去掃墓
嗯~我就冇出去下午5點幾左右爸爸就叫我陪佢食飯
陪佢食完飯就去左超市買菜聽日返工既飯盒
聽日返10-3放左工要趕返屋企附近
因為約左zoie開記者招待會呢.....

2008 年 4 月 3 日  星期四   晴天


不知不覺今日 分類: 未分類

今日真係好嬲你叫左你N咁多次都唔起身
之後就叫小魚起身..叫完之後又叫你起身都係唔聽
個一刻好想打死你...9點起身之後就沖涼換3返工
點知今日返到公司要開門囉唔係好想...
之後11點左右啊芝就去左入境處我就係公司處理野
KIMI打電話返公司要我比個客簽名點知去錯地方
用最快既速度去番原位..之後就返公司幫Celia fax d野比個客
12點幾時候見到我教會既姊妹淑芬.....傾左陣之後繼續做野
做到3點幾左右又好悶好彩芝芝又返來
點知Celia又話叫野食同叫左我去中銀入cheque...入完之後就幫佢打電話叫外賣
又係公司請..我唸我唔駛keep fit啦,,,
因為每日都會食野食到死咁又要肥啦....
晚上就同老公食飯拍拖拖....



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 18
累積人氣: 8079
站內搜尋