今日真係好嬲你叫左你N咁多次都唔起身
之後就叫小魚起身..叫完之後又叫你起身都係唔聽
個一刻好想打死你...9點起身之後就沖涼換3返工
點知今日返到公司要開門囉唔係好想...
之後11點左右啊芝就去左入境處我就係公司處理野
KIMI打電話返公司要我比個客簽名點知去錯地方
用最快既速度去番原位..之後就返公司幫Celia fax d野比個客
12點幾時候見到我教會既姊妹淑芬.....傾左陣之後繼續做野
做到3點幾左右又好悶好彩芝芝又返來
點知Celia又話叫野食同叫左我去中銀入cheque...入完之後就幫佢打電話叫外賣
又係公司請..我唸我唔駛keep fit啦,,,
因為每日都會食野食到死咁又要肥啦....
晚上就同老公食飯拍拖拖.... |