"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


黃大仙一日遊 分類: 未分類

Elsa Chan生日快樂

由於星期六我11點30好早就訓左既關係
所以星期日我好早起左身返教會9點30起左身
之後執野執完野都沖涼lu
沖完涼我就出門口行去新蒲崗搭車
返到教會都10點40am左右坐左係度無耐
培基弟兄就問我新年去左邊玩....
講完之後就預備崇拜lu
崇拜後我地就9個人去左食飯...
有淑芬.Rancel.Alice.我.志德.加儀.志銘.Cat.文章等等
食完之後我地就去左百佳買野去幹事長屋企拜年
傾下計講下野...之後就搭車去Baby屋企拜年
又再一次打Wii打到我好累又要用氣....
真係好辛苦呀之後就落左去睇比賽
因為卜隊對大坑東隊
只係差2分卜隊就win左啦不過唔緊要啦...
有心就可以啦~睇完比賽我地就轉移去左詩玲屋企
之後我學識左玩一幅牌好好玩呀...有機會教你地玩呀

2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


揍bb 分類: 未分類

今日一早起身叫左老公起身返工之後我都訓多陣
訓到11點幾左右就比老公嘈醒左翜既sms
之後我都11點幾起左身我朋友就叫我揍BB
咁我就去左紅磡揍BB..又比老公話我賢妻良母好無奈
之後又去左荃灣行左陣街..行完就過黃大仙搵美珊同美麗到拜年
拜完之後就返左屋企LU............

2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


情人節後 分類: 未分類

今日情人節後覺得好累唔係琴晚做左d咩呀
係一早叫老公起身返工叫極都唔起身
之後叫完我都訓番10點左右老公就打電話叫我起身
因為我要陪我朋友(桐)囉番將身分證
約左係藍田德田到等..到左之後就陪佢睇e生
點知冇得睇...就出左去深水步食飯
食完之後就行下睇下衫
睇完就回家同爸爸買今晚打邊爐既野食
買完之後就等老公一齊來食

2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


情人節快樂 分類: 未分類

Happy Valertire's Day

今日係情人節每個拍拖既人都會覺得好開心
可能有花收同有朱古力食
嗯~我情人節送左一包米奇老鼠糖同米奇老鼠既野比老公
老公都好開心...今早起左身就叫老公好快咁聽我話起身返工
之後我就繼續訓lu...今日已經星期四
仲有五日我就要返學校啦
有d唔習慣呀都唔知可以點

今日下午同左之前會計班一個同學出(美珊)左去龍翔中心m記食野搵(美莉)
之後食下講下笑話....真係好開心呀
之後又叫美莉比雞翼我地食...><
行左陣龍翔我就買野比老公
我地就返m記等美莉收工可惜等唔到
我又差不多要搭車接老公收工
去到太子搵左爸爸再去接老公
之後同老公同埋契哥一齊食野
食完野就搭車返屋企lu....

2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


打邊爐+見工 分類: 未分類

今日好早就起左身啦~大約6點45左右起左身
叫老公起身返工叫左好耐都唔起之後用我既秘密冇器叫佢起身返工
都要用左我好多時間呀..老公返左工之後我就訓多陣
之後我就收到我教會既姊妹cat既msn佢同我講叫我陪佢見工
咁我就沖涼換3同佢一齊去觀塘見工
個僱主問左我地好多次識唔識我地都冇話唔識
以免比人知道啦~之後我地就去左沙爹王食tea
食完之後就去左搭3D上慈雲山中心曬相
曬完之後就去左街市買送打邊爐
途中收到老公唔開心的sms
老公今年犯太歲呀雖然我基督徒都唔信呢d野
但是老公同我講俾人抄左要罰$450蚊同扣三分見到個sms都好唔開心呀
老公你唔好唔開心啦~老婆會錫番你架
我都唔知可以點安慰你啦~



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 18
累積人氣: 8041
站內搜尋