今日又係好凍既天氣加上又好眼訓....
一早6點45起左身就打電話叫老公起身返工
唔知點解呢排好佚同老公好似冇咩野講
但是又唔知可以點形容出來wow
有冇人可以幫到我地呀
叫完老公起身我都繼續訓啦
因為好累既關係所以訓lu
9點幾老公打電話叫我起身打電話比勞資關係
打完之後就起左身玩左陣msn都好累
之後再番房訓多陣
因為好凍既關係....訓到4點左右起身沖涼換3
因為同爸爸食野之後晚上約左Goria7點係黃大仙等
一齊行摩士花市而老公就返大陸
所以陪唔到我...聽日老公都開始放假lu...
好開心呀不過老公放到情人節要返工我就放到19號...yeah~ |