"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天


新年快樂 分類: 未分類

年初一呢日好早起左身呀
年三十個晚同我最好既朋友行完維園花市都2點幾先返到屋企
7點45起左身就打電話叫我教會個姊妹(淑芬)起身
叫完之後我就沖涼換3返教會
今日比我想像中少人呀得30個人左右
返完教會之後返左屋企
因為漏左d野返左屋企囉
點知....之後就去左黃大仙個邊搭車去大伯娘到拜年
拜年都3點左右就走左lu...
之後就hea左一陣就搭車入屯門搵我老公lu...
都成個月唔見啦好掛住你呀....
之後就行左陣市中心就搭車返屋企lu....

2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


年三十 分類: 未分類

 

今日已經年三十晚啦...唔經唔覺又咁快新年啦
新的一年又到啦聽日都年初一啦
今日一早7點幾起左身之後叫老公起身
佢唔係返工而係執屋同買野...
之後同爸爸一齊執野佢就返大陸
本來我都返大陸架點知我返唔到呀
點解我會番唔到唔係我回鄉証過期呀
係因為老公要我陪佢過新年呀
所以要我留係香港呀...真係唔知點咁
下午同爸爸食完野送左佢搭車返大陸
之後就返屋企玩左陣msn睇左陣電視
之後再出去買野同食野之後就返屋企
等晚上同我最好朋友行花市...
今日係去太子個個花市之後......
期待聽日年初一呀....

2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


摩士花市 分類: 未分類

今日又係好凍既天氣加上又好眼訓....
一早6點45起左身就打電話叫老公起身返工
唔知點解呢排好佚同老公好似冇咩野講
但是又唔知可以點形容出來wow
有冇人可以幫到我地呀
叫完老公起身我都繼續訓啦
因為好累既關係所以訓lu
9點幾老公打電話叫我起身打電話比勞資關係
打完之後就起左身玩左陣msn都好累
之後再番房訓多陣
因為好凍既關係....訓到4點左右起身沖涼換3
因為同爸爸食野之後晚上約左Goria7點係黃大仙等
一齊行摩士花市而老公就返大陸
所以陪唔到我...聽日老公都開始放假lu...
好開心呀不過老公放到情人節要返工我就放到19號...yeah~

2008 年 2 月 4 日  星期一   晴天


港九新界半日遊 分類: 未分類

今日6點幾起左身就打電話叫老公 

點知打左好多次電話佢都唔接呀打到我好嬲呀 

之後最後唔知幾點先起身囉..之後比爸爸知道左我起左身 

咁佢就敲我房門問我等陣得唔得閒 

如果我話唔得閒等陣佢又發脾氣就大件事 

所以話得呀做咩之後9點左右同佢去左銀行 

之後就食早餐食完就買新年食物比佢囉番大陸
之後就返屋企..下午就出左又一城 

等左好耐囉又要人做100條問卷好黑人憎囉 

之後就出左去旺角陪Ada買野過節 

7點左右就入左沙田搵我好朋友食飯傾計 之後買完野就返屋企lu..好累呀

2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


一生何求 分類: 未分類

今日一早9點幾起左身之後沖涼
沖完涼就換3返教會
返到教會之後就聽道聽完就同文章.Alice.翠蓮.志銘.姜.Rancel食lunch
食完行左陣慈雲山中心睇衫都睇唔岩
之後就同Alice搭車返屋企
因為好累既關係返左屋企訓左陣
之後5點幾起左身就打電話比契媽同佢講生日快樂
之後就同佢出左去食飯慶祝
去左西九龍個邊食..食完之後就返屋企lu



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 14
累積人氣: 8037
站內搜尋