今日係12月最後的一日31號啦除夕
今日都係差不多時間起身返工不過返到公司都9點10仲有6mins先遲到
不過好彩唔算大遲到因為好累的關係
所以就係咁囉今日都係返工好多野做呀kk既野又唔做成日比我做
我真係唔覺得你有做野囉不如公司唔好要你啦
係咁做野都3點15cystal走入來我房同我講4點可以收工
我聽到都o左咀係唔係咁早呀
係就好啦之後我都做到差不多5點先走
放左工見仲好早去左大快活食左個tea
之後就搭車去太子接老公收工
當我差不多到既時候打電話比老公
老公同我講同我爸傾緊計..比佢嚇到傻左
之後我見到都好笑…
老公收左工同埋哥同埋bobby一齊去左(福泰)現在叫做嘉濠食野
食完野就行左去奧海城行街…比我見到陳豪wow….
就係呢渡渡數之後渡數完行左陣就返屋企lu….
雖然1月1唔駛返工都累啦..做左咁多個中頭野
|