"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


好心有好報 分類: 未分類

今日本來5點幾起身同爸爸食早餐
點知爸爸覺得我會冇精神返
所以~~我就繼續訓
6點40我就起左身叫老公起身返工
點知老公又唔聽...之後我訓下醒下
係因為琴日我做少左野唔記得做
之後我就好早返到學校
點知冇咩人知道~~好彩
嗯~食飯個時去左飲茶
每人都要40蚊左右好貴呀

2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


元宵佳節 分類: 未分類

今日係中國既元宵佳節...
d人同我講今日情人節有冇約男朋友去玩呀
我就同佢地講冇呀做咩要約男朋友呢
佢地好似好失望咁聽完我個答案
不過唔緊要啦~有冇都係咁...

今日一早6點幾叫左老公起身返工
之後自己都訓到8點先起身
好似遲左d...起左身沖完涼換埋3都8點20啦
到左巴士站睇住架巴士走囉好無奈....><
之後等左20mins左右先有第二架囉個時都8點40啦
就快遲到啦~等車既時候一路靈修讀聖經
一路等車之後返到學校都9點02分遲左2mins呀
好過份呀!~之後我都唔啦~
係咁聽人講野同做野..d野都做唔切既又多
現在我唸打完日記hea多陣就走lu
因為好累同眼訓呀~~
呢排睇番自己日記好似越來越寫好少野
唔得我要寫多d先得....呵呵...
聽日又星期五啦~真係happy呀

2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


失眠的前一晚 分類: 未分類

琴日同老公傾完唸住訓啦
點知老公同我講佢老闆捉左好多死老鼠
整到我夜晚又嘔又訓唔著..
唸起都好驚囉~~之後都訓唔著
就成晚訓唔到...之後點幾先訓到
6點幾左右就叫左老公起身返工
之後7點35左右我都起左身啦
因為要返....所以唔可以再咁難啦
起左身沖完涼食埋個早餐我都出門口
8點15有車好快咁就去到我既目的地
8點45左右就有人番開門比我地啦~
放左之後就買左罐coin同雞扒
都唔想整就咁食coin做晚餐

2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


生命無價 分類: 未分類

願你知生命實在亦是有些意外
不用徬徨迷途只須緊記
它有無窮色彩 它有無盡的愛
願憑著自信垮過障礙賽

今日一早起身叫左老公幾次都唔理我
所以我都唔理佢繼續訓lu
因為真係好累呀...琴晚去左美珊屋企食飯同睇電視傾計
之後我都訓左屋企覺得好累啦
今日知道肥姐離開左我地覺得呢個生命對我地同其他人都好重要
所以我地要珍惜任何一條生命呀
唔可以放棄自己呀....
我地要努力呀~希望聽日自己唔會再係咁啦....

好耐冇post過相啦...post下我d朋友相先....
呢個係我讀毅進既時候唔同班既同學
佢讀數碼音樂架唔好睇少佢呀佢有8個男朋友架
佢講架我唔知啦~想知就問佢啦...
佢叫做陳x琪.....

2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


最後一日 分類: 未分類

 今日一早起左身就叫老公起身返工
叫完老公返工之後老公就打電話叫我起身
因為我約左人兩點所以要早d起身
起左身同d朋友傾左陣msn之後我都沖涼換3
換完3我就出左去旺中個邊行左陣
之後就去左好景影印...
行多陣就打電話比我朋友美珊
點知佢又係旺角咁我就同佢一齊
去左佢屋企食飯食完之後就返屋企lu..hea左陣就回家lu



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 20
累積人氣: 8043
站內搜尋