今日係中國既元宵佳節...
d人同我講今日情人節有冇約男朋友去玩呀
我就同佢地講冇呀做咩要約男朋友呢
佢地好似好失望咁聽完我個答案
不過唔緊要啦~有冇都係咁...
今日一早6點幾叫左老公起身返工
之後自己都訓到8點先起身
好似遲左d...起左身沖完涼換埋3都8點20啦
到左巴士站睇住架巴士走囉好無奈....><
之後等左20mins左右先有第二架囉個時都8點40啦
就快遲到啦~等車既時候一路靈修讀聖經
一路等車之後返到學校都9點02分遲左2mins呀
好過份呀!~之後我都唔啦~
係咁聽人講野同做野..d野都做唔切既又多
現在我唸打完日記hea多陣就走lu
因為好累同眼訓呀~~
呢排睇番自己日記好似越來越寫好少野
唔得我要寫多d先得....呵呵...
聽日又星期五啦~真係happy呀
|