一早6點30左右起身就叫老公起身返工
之後我叫完都訓番訓到老公出門口7點45左右就叫我起身返工
起左身就沖涼刷牙...之後我都冇食早餐就出左門口啦
因為今日D時間好唔match去到車站我都估到走左架巴士架啦
之後行去車站既時候見到我小學同學羅碧玲計星期日係旺角見到佢峽之後
傾左一陣約左我上年生日食飯到現在...
終於約左聽晚收工之後係新蒲崗食
今日都係冇咩野做係filing同碎紙...
lunch都係一個人食..因為我老闆飽唔食而另一個同事帶左飯所以都係得我一個
我都係時候要慳錢啦~等我3月或者4月帶飯食先=3=
lunch出左去街市食咖喱牛腩飯係老公最愛不過我都食唔曬
食完就去左配鎖匙同買垃圾膠袋
買完就返公司~放左工就會去BetBet屋企食飯傾計
"yeah~~~
|