"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


Bet屋企 分類: 未分類

一早6點30左右起身就叫老公起身返工
之後我叫完都訓番訓到老公出門口7點45左右就叫我起身返工
起左身就沖涼刷牙...之後我都冇食早餐就出左門口啦
因為今日D時間好唔match去到車站我都估到走左架巴士架啦
之後行去車站既時候見到我小學同學羅碧玲計星期日係旺角見到佢峽之後
傾左一陣約左我上年生日食飯到現在...
終於約左聽晚收工之後係新蒲崗食
今日都係冇咩野做係filing同碎紙...
lunch都係一個人食..因為我老闆飽唔食而另一個同事帶左飯所以都係得我一個
我都係時候要慳錢啦~等我3月或者4月帶飯食先=3=
lunch出左去街市食咖喱牛腩飯係老公最愛不過我都食唔曬
食完就去左配鎖匙同買垃圾膠袋
買完就返公司~放左工就會去BetBet屋企食飯傾計
"yeah~~~

2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


外賣 分類: 未分類

一早6點幾叫醒左老公返工
之後就訓番老公就出門口返工叫醒我起身返工
起左身之後我就沖涼換3返工
食埋早餐唔姐經唔覺已經8點20出門口
見到巴士好驚佢會開走唔係我就要等到8點40架啦
上左車收到桐桐既sms因為佢用左同我台同佢傾左陣sms
之後我都返到公司lu...
返到公司做番未完的手尾之後就做野
做做..之後到食lunch叫左外賣...
食完lunch訓左陣...之後就繼續做野
攸完野之後4點左右就出左去梁式芝書院
點知去到5點15先返...之後hea左陣就走lu
收左之後就搭車既時候
見到d野幫老公買左d野之後就搭車回家....

2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


屋企火災 分類: 未分類

 今日一早起左身叫完老公起身
之後我自己都唔想起身因為我唔係好舒服
所以訓多陣~因為我個心臟好痛....
因為琴日同老公嘈左架整到今日好唔舒服

今日冇返到..好彩冇返到咋
唔係就大件事啦~因為屋企火災呀...
仲以為有人玩警鐘所以開門睇下發生咩事
點知原來我隔離屋火災呀....
之後我就出左門口啦因為要睇e生
約左啊桐陪我睇e生

睇完e生我就出左旺角
因為約左媽媽食飯同傾計
好野..收到利是....
好開心呀~~

之後出左旺角搵Ada比野佢...
比原之後上左佢屋企hea左陣就走lu...

 

2008 年 2 月 24 日  星期日   晴天


中小學同學&數碼相機 分類: 未分類

 今日冇返教會呀係因為好累唔想起身返教會
之後一訓訓到11點40左右就起左身
起左身就玩左陣msn同yahoo知識同forum
之後我都返左房同老公豬傾左陣
之後我3點幾沖涼沖完幫啊桐打電話返公司請假
因為佢請左3日病假所以幫佢打電話
3點幾我就沖完涼出左去旺角等人既時候
見到我小學同學林慧芳同羅碧玲行左陣就等人
之後就見到部數碼橇機啦好靚靚呀
行多陣又見到我中學同學蔡曉雯wow
今日見到好多人呀...之後6點左右去左潮流等埋我朋友
就一齊搭車上左我朋友屋企食飯
食完飯就返屋企lu...
因為聽日要早起身呀

2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


做左人家姐 分類: 未分類

今日乜都唔駛返..覺得好happy
本來可以訓多陣點知唔可以
因為約左啊桐去睇e生....
去到九龍灣運動場行左去睇e生
因為隻手拉傷左d筋所以去睇e生
點知隻手真係好痛~又辛苦
之後就出到去見到有架free車去九龍灣mtr
就上左車去到九龍灣德福傾番我上年生日既野
之後又食野...食完野行左陣就返屋企lu
因為好累所以要休息下

對唔住呀我查唔到經



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 23
累積人氣: 8046
站內搜尋