"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天


第一次返星期六的感覺 分類: 未分類

 今日係我係呢一份工第一次返既星期六
覺得好辛苦~平時星期六都唔會咁早起身返工
今日比平時一樣咁早起身><
今日一早叫左老公起身之後我都訓到7點30左右起身
原本同爸爸食早餐既我都冇同佢食啦
因為琴晚同老公傾計傾到11點40左右之後就訓lu
所以覺得好眼訓冇訓到..
7點30起左身之後我就沖涼刷牙洗面
之後去左7仔買麵包做早餐
我就搭的士去彩虹等我老細
點知我唔肯定又咩野既時候比老細話左我好多野
之後唸住係架車到訓點知我老細又話我..
返工唔應該訓...我去到人地學校就係影相
影左好多...不過希望老細會收貨啦~
之後就返出九龍啦~約左Ada一齊睇衫
我個樣好累之後就行左一陣
食埋野我就提議捐血..捐完就去左旺中睇Vincent個袋
之後就買送去左Ada屋企食飯lu..

2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


開心的時刻 分類: 未分類

打工仔既一族通常都好期待星期五架
因為星期五放左工之後可能第日唔駛返工
可以同D朋友Happy Hours或者去玩
不過我每到星期五都好開心好想快d收工
但是聽日我要返工呀..要去洪水橋做活動
我負責影相呀~有d緊張同驚呀.....
我會禱告紀念架...

琴日收到有個人打電話來公司
佢問你係唔係咩咩公司
我話係呀有咩幫到你佢就問左我耶穌用左幾多日受苦...
我答完佢就收左線啦~

今日8點2左右起左身
起左身就沖涼換3返工
8點30左右出門口之後搭8點35點知早左5mins有車
上左巴士好早就有車之後返到公司
返到去食早餐食完之後就做野
又係碎紙之後就食飯..去左飲茶
每個星期五都會去飲茶..因為星期五最多同事返來的...
每次都好平..第一次41蚊,第二次30蚊,而今次就28蚊
好似一次比一次平呀
碎紙碎到5點幾就收工搭的士回家
因為我要帶野返屋企d野又重wow...
聽日都係搭的士..約左Boss8點40係彩左A3等

2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


又來煮飯 分類: 未分類

今日一早同老公一齊起左身
之後我就沖涼點知同老公一齊逼洗手間呀=.=
沖完涼就出門口因為約左爸爸食早餐
食完早餐就返屋企返左一陣
之後就出門口返工返到工冇遲到
下午冇叮飯同個同事去左食車仔麵
食完返公司做野又買洗手間用既廁紙之類
之後又係碎紙~收工之後同啊桐煮飯仔食

2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


煮飯仔 分類: 未分類

今日6點幾叫老公起身返工點知佢冇反應
之後我8點起左身沖涼..老公就打電話叫我起身返工
之後整完d野8點30出左門口
唸住搭8點40班巴士點知等左11mins先有巴士
整到我今日遲到返到學校9點14分
差1mins就遲到啦~今日都係碎紙同包禮品
晚上就會同老公煮飯仔..好開心呀~~錫曬你.....

2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


日本野 分類: 未分類

今日唔知點解一起身既時候已經7點20
仲唸住老公會叫我起身~點知最後都係8點先起身
起左身就沖涼換3..點知今日班巴士遲左10mins
返到學校都9點左右..之後又係碎紙..
呢幾日都係碎絏..已經好累啦~
下午同埋老細同會計食飯
去左食日本野...老細請話歡迎我加入呢間公司
所以請食飯...食得都幾開心~
食完又係碎紙之後下午就包禮物
包左4份聽日仲要包61份呀~
又要碎紙啦~同包禮物
放左工之後就搭車出左太子買花紙
因為5蚊4張咁平未買左20蚊囉
買完探左爸爸一陣之後就去左搵老公
因為我好耐冇見老公啦~好想錫佢一啖
但是佢公司多人唔係咁好之後就冇咁做
之後我都搭車回家lu



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 28
累積人氣: 8051
站內搜尋