"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


心靈 分類: 未分類

呢排好似冇咩心靈想返教會
我都有成個月左右冇返到教會啦
唔知點解我會咁不過如果你係基督徒記得為我祈禱啦
其實仲有d事既..想知道就打電話或者sms問我啦
我會解釋比你聽....

今日好早就起身...起左身打左陣泡泡龍
之後就出廳玩左陣電腦同打日記
日日都好似做同一樣野
今日唔同既係唔駛返工...yeah~~~~

今日下午要落去樓下
因為參加左zoiee既活動..同埋Joey一齊
希望我地兩個會明白.....5月一定要大減
我知道我一定得既.....

2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


九龍灣..公司 分類: 未分類

今日比平時早左15mins起身
係因為今日要搭地鐵返工
要搭去九龍灣搵我boss比contract佢簽.....
之後我到搭車返公司lu...今日d時間好快過現在都12點啦~
仲有幾小時就收工lu...收工應該佢做gym....

2008 年 4 月 25 日  星期五   驟雨


送機 分類: 未分類

自從離開左明愛轉左呢間Angey公司到做既時候
已經有好多唔同既地方..例如返工放工時間同平時既食飯時間
同對答多左件客既機會....唔知點解我覺得呢份工會做得好長....
做幾耐我就唔敢答你地啦~總知我會做得好開心啦~~

今日叫左小魚起身再叫老公起身
點知老公琴日點半先訓得著今日叫極都唔起身...
比我用粗口罵佢係"仆街"因為我叫完佢之後我好精神訓唔到
起左身沖完涼出門口搭車返工
搭E22因為要去機場接機係呢間公司做左既時候
我都去過好多次入境處我名佢地都記得啦=.="同機場接機
最開心既係接機因為要講英文可以訓練一下自己英文
雖然我英文既水平一般但是都冇問題既.....    ....

放左工要去九龍灣比野Kimi之後放工lu...
放左工就要返學~~~

2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


報名讀書 分類: 未分類

今日一早起身叫左小魚起身再叫老公起身返工
老公好唔聽話叫左10次都唔起身
之後我發佢脾氣先起身law...
起左身之後就沖涼換3返工
點知今日遲左7mins...返到去都係hea左陣之後做野
同打合約...之後就叫野食
因為冇帶飯下個月一定要最少帶3日飯...一星期丫我意思
之後就都係打野...晚上同Deven去報名讀書讀英文.....
食完飯就返屋企........

2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


渡數9日左右 分類: 未分類

今日一早5點左右醒左發現屋企d電跳左
整到個收機同風扇都熄左...最害怕既電話都係
之後就好驚唔知發生咩事...爸爸一早返來7點25就同我講
之後我就無理佢繼續訓..因為老公今日知醒返工唔駛我叫
嗯~我就冇叫到小魚..sorry....

8點50分起左身之後就沖涼換3返工
今日去左郵局交費之後再搭車返公司附近中銀入數
之後就返公司食早餐同hea....
今日D時間好慢丫~~~又冇得出街係公司做野
之後都係咁..做左d文件野...之後都冇咩啦

現在先12點30幾時先等到7點收工丫
聽日約左Deven去旺角報名....
有d緊張添.....因為係朋友的哥哥

寫住咁多先啦~



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 1
累積人氣: 8024
站內搜尋