"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


無所事事 分類: 未分類

今日都係同平時一樣叫小魚同老公起身
叫完之後自己當然會訓番啦
唔係我真係會死得...今日一早8.30就要起身啦
因為約左個客9.30係又一城等
之後就返公司同寄信....下午都係去銀行入數..
入完之後就返公司點知我個飯有未冇食到倒左
之後我就叫外賣...仲唸住今日可以早走點知唔得
晚上同我女朋友食飯..食完傾左陣計就回家

2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


1.5小時 分類: 未分類

今日一早起身比老公咳醒左好幾次丫
之後我都9點先起身沖涼換3返工
今日要去接機首先到左機場都10.45啦
等到12點幾先可以走law因為等左好耐
之後就返左公司hea左陣又要出灣仔幫佢做身分證
之後又去驗身之後返公司做野又hea左陣收工lu

2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


黑雨..紅雨..3號風球 分類: 未分類

嘩~琴晚掛黑雨今年第一次4月份掛紅雨.黑雨同3號風球丫
第一次見丫~~今日一早起身叫水水返架會
點知打電話比佢好早起身仲話3點已經訓醒左
聽完我都o左咀..哈哈~
水水記得為我祈禱丫..我知道你明白我什麼事既...

今日下午會同童出街
出九龍城囉番將電話咭我都要睇下有冇咩plan出
因為公司既電話實在太多啦..要用啦唔係交好多電話分鐘架....

晚上同老公睇戲食飯...
好開心丫~~~錫曬你丫小光

2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


3號風球同紅雨 鬱悶 分類: 未分類

3號風球同紅雨帶來不少人的辛苦~~

今日一早都幾早起身唸住叫老公返工既時候
老公已經起左身唔駛我叫真係好
因為我真係好眼訓丫唔想起身呢

9點起左身之後我就沖涼換3返工
點知天文台仲係3號風球即係我要返工
真係好想唔返..不過今日d時間好快過啦

今日d時間好快過...返到去hea左10mins之後就去左搭的士
去左QE搵個客簽名之後就搭的士返公司...
真係開心好似d有錢人家...
返到公司都係打合約同上下網就收工lu...

放左工之後點知好大雨無返屋企..
去左做gym之後先搭車返屋企
又大雨wow真係討厭丫~
返到屋企都係打日記聽歌同上網
仲有洗衫既....

2008 年 4 月 18 日  星期五   雨天


一號同三號風球 分類: 未分類

打風既心情真係令人感覺好凍同暖
今日一早起身6點先叫Ada起身
之後我再6點30叫佢起身
6點45就叫小魚起身同叫老公起身
叫完佢地起身之後我就好無聊繼續訓lu
因為好累既關係丫...一早返到公司做左一陣野之後我就過左灣仔入境做野
仲到下午先返公司..之後就過左炮台山幫Ivy手
又去左何文田同天后....
之後就搭的士返學我都唔想因為boss話claim工數我先答唔係都唔會答
今日教穴位按摩好有用丫~~~同yan仔係度玩...
放左學同yan仔朋友henry傾開公司既野
佢話佢同事都想請工人...希望我公司幫到佢啦~



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 4
累積人氣: 8110
站內搜尋