3號風球同紅雨帶來不少人的辛苦~~
今日一早都幾早起身唸住叫老公返工既時候
老公已經起左身唔駛我叫真係好
因為我真係好眼訓丫唔想起身呢
9點起左身之後我就沖涼換3返工
點知天文台仲係3號風球即係我要返工
真係好想唔返..不過今日d時間好快過啦
今日d時間好快過...返到去hea左10mins之後就去左搭的士
去左QE搵個客簽名之後就搭的士返公司...
真係開心好似d有錢人家...
返到公司都係打合約同上下網就收工lu...
放左工之後點知好大雨無返屋企..
去左做gym之後先搭車返屋企
又大雨wow真係討厭丫~
返到屋企都係打日記聽歌同上網
仲有洗衫既.... |