有時間記得留cm
記得再來丫~
今日一早起身6點幾起左就叫老公起身返工 叫完老公之後我都訓番啦 因為好累呀,,起左身之後就沖涼 沖完涼就換3返工 好累呀~今日就不停碎紙... 下午就去左開會..好辛苦呀 晚上同左敏莊食甜品同借相機之後回家
今日好早起身呀~唔係要返工都咁早起身 係因為今日9點要返到教會上堂 唔係要上主日學係報左參加聖樂.. 點解我會報呢個讀係因為我音樂真係好白痴 連5線譜都唔係好識自從小學有音樂 之後都冇接觸啦~所以想報呢樣野 一來係事奉神,二來想學唱歌唔駛走音 上完堂之後就同佢地食早餐 食完就上聖潔會崇拜 完左之後就同佢地食飯...但是我好飽冇食到食少少野同飲野 我就搭車返屋企啦~因為好累同眼訓呀 返到屋企之後就坐左一陣之後~ 就出左去啦~因為要陪佢地食野 食完野就買送今晚食同後日老公來我屋企煮飯同帶飯 好耐冇見老公啦∼我好掛住你呀...><
返左成個星期工今日終於放假啦~ 唔知點解返工等放假同出糧
呢樣野我唸每個人都會有咁樣唸既
今日電話都係冇響到呀唔知係唔係熄左機所以冇響到
起左身之後就去左沖涼..
沖完涼就做其他野!下午就係到睇烈火雄心..
正~古天樂-劉海柏
yeahyeah~有時放假都幾好架
不過放假真係唔係咁想出街law
因為好想訓多陣呀唔知點解
今日好早就起左身我唸今晚都係早d訓啦…
唔係聽日冇精神返崇拜敬拜神…
今日早上6點35叫左老公起身返工 佢冇應我就繼續訓..我都唔舒服冇理佢繼續訓 7點左右老公就起身返工我就仲訓緊 之後差不多8點先起身.起左身沖涼刷牙洗面返工 岩岩好搭到8點25班巴士之後就8點40番到公司附近... 之後買早餐食...下午同班同事都有8個人去左飲茶 之後5點幾就叫左tea食..食完又要做野lu... 之後8點收工..yeah~收左工就返屋企 因為唔係好舒服~~老公同我講擔心做爸爸...呵呵
今日冇叫老公豬起身呀.. 唔係我唔知醒係因為我電話冇電所以冇響alarm 之後老公都起左身唔想嘈醒我既關係 之後差不多8點左右我都起身返工lu 起左身一定係沖涼刷牙洗面 之後換3出門口今日冇搭個架巴士搭左第二架點知時間差不多 早知搭平時個駕啦..返到去寄文件fax同碎紙 之後都係咁上下~ 放左工同羅碧玲食dinner終於約左啦~ 之後就回家lu...