今日既恆指有10既我得4...心情係唔係咁開心即係陰天
點解咁講..今日叫左老公起身我就訓到8點3先起身
因為好累同眼訓所以咁遲先起身
起左身就沖換3返工
爸爸就同我講整左d飯叫我今日帶飯
我今日都想帶飯但是我今早時間有限帶唔到呀
一早出門口搭小巴25M去九龍塘又一城之後再搭41M小巴去德雅中學
去到德雅中學搵Wendy之後我就搭番小巴41M去又一城
轉東鐵去沙田圍..到左沙田圍我就去沙角村
搵黎太比野佢之後就搭巴士89B番公司
一來一回都差不多11點啦..
之後未又係碎紙..之後食飯
食飯既時侯比個同事問左兩樣野
好唔開心就係咁...
之後我都碎紙同Filing...
之後公司部Fax冇ink出左淘大買
買完返左公司lu..
搞完曬d野我都差不多想收工
因為我碎唔曬d野唸住留堂做
點知Aman同我講叫我走
我話我未做曬d野唔走得
佢就話你今早出左街聽日最後一日比我做
爆開心啦個刻走lu... |