今日好早起身6點30叫左小魚同老公起身
我就訓lu..之後8點45老公差不多返到公司就叫我起身
我就起身問爸爸同ee食唔食早餐
點知佢地起身我沖涼既時候爸爸唔換3等我
仲要鬧我..傻架之後我就問佢是否個間
佢又話係咁未叫定law..點知唔來
浪費左我15蚊好討厭丫~~
食完之後即刻佢巴士站等車返工
返到公司幫我同事買粉果做早餐
之後我都食左lu..佢就打合約
我就係度上網打日記....
呵呵~~
今日應該會出太古比個客簽合約
之後晚上同我朋友食日本野同打邊爐
琴晚小豬唔開心丫佢驚我比人追左
我都拍緊拖啦點解你仲要咁呢????
真係好唔明小豬丫~~
琴日小豬第一次發我脾氣仲要鬧丫
我真係好唔知點再面對小豬啦
狗狗好驚丫~~ |