有時間記得留cm
記得再來丫~
今日太累既關係任何人都唔叫起身 因為真係好累之後8點50老公就叫我起身返工 之後9點10收到啊南電話 之後就繼續沖涼同換3返工點知今日太過份啦 唔係好想講發生咩事...之後我就好無引 去到灣仔之後返公司.. 放左工出左旺角同Ada買電話 買完之後食野食完就返屋企lu
今日又係一早起身叫小魚點知佢冇接電話 之後叫老公好快起身..好乖丫呢排唔駛我叫你都起身 之後我都訓到9點左右起左身沖涼 沖完涼就換3出門口返工約左同事係太子等 唸住同老公食早餐點知佢又唔得 之後就同個菲傭一齊返尖咀…. 返到尖咀之後就做左一陣野又食飯 食完飯就去左中銀入票同轉帳比我同事 點知我同事冇錢要幫佢… 之後我同個菲傭就搭去炮台山 送過去比Ivy之後我就搭車返公司lu… 返到公司冇咩野做就整..隔左陣我就打合約 好眼訓丫感覺..之後今晚同洛洛去Jordan沙爹王食飯 食完就回家lu….
由於琴晚任賢齊演唱太好睇 睇到11點幾左右先走之後就同啊南去左食野 食完野返到屋企都12點幾啦 真係好累...之後今日6點幾叫小魚起身 老公就自己起身唔駛我叫真係好 之後7.30叫Kobbie仔起身 點知又唔起身聽電話...如果你地有睇我日記既人 唔該留意丫我以後打電話叫你地起身 你地5次唔接電話之後我就唔理架啦 叫完之後就起身返工... 返到去2點幾先食野...真係好肚餓丫~~~~
琴晚又係好夜先訓丫....好辛苦呀 之後8點叫上水起身佢冇接我電話爆佢大獲 又唔接我電話之後我都訓 10點30再叫Weskly起身因為佢要睇戲 所以~要早起身 之後我都訓到11點15起身... 起身msn打日記之後都冇咩野好做 3點約左啊南係sogo門口等(銅鑼灣丫) 之後會同佢行一陣同食下野... 今晚就會睇演唱會啦..係小齊好開心丫 唸起個時對上係睇黎明之後就冇睇過啦 今日真係好開心丫...夜d先post相.....
今日真係好free丫d同事無返得番我一個人 我想點就點啦~~哈哈.... 今日一早叫左Kobbie仔起身但是佢冇接我電話丫 之後再嘈醒老公我就訓lu... 因為好累既關係..所以一早訓 出到門口搭車返工既時候收到Florence打電話比我 好早晨丫...之後就另一個同事既Sms丫... 之後就繼續搭車返工.... 今日應該冇咩野做好free咁渡過呢一日既.... 哈哈~好開心丫~~~~