"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


逼得太緊 無奈 分類: 未分類

今日一早叫左你起身返工之後我就訓番
不過都訓得唔好因為呢排覺得心情唔係咁好
都覺得自己仲係唔開心
心情都係咁上下...因為心情仲係咁....
之後8點45都起左身沖涼沖完之後換3返工
收到你電話真係好開心架不過我仲係唸住一d野...
唔知點解啦~希望你會明白啦
今日返到公司聽住mp3聽到郭富城既沒有你的愛有d唔開心
識我既人都會知道係咩事...
差不多返到公司就去左m記買早餐
下午老闆返左黎之後做埋野搭車返屋企
返到屋企點知Henry張打電話比我
約我傾野俱完就同Mandy過左又一城行街
返完就行去樂富搭車返屋企點知收到你電話
都有d開心不過無個種感覺~~~
希望聽日!聽日同christiane返教會....

 

情人當然愛情人
長和深不要去問
纏綿怎可給催促誕生
是我 共你逼得太近
你間中想一個人
跟你早應該要 如遠若近

我今天知不應該
手機中要你示愛
纏在附近令你沒自由出外
我是活該 逼迫你被深愛
一不滿意淚落下來
嚇得你要 分開

如我知錯 可否乃念最初
再苦都快樂過
要告別懲罰我 怎可
你 太重要使我淚亦落得多
見要見得多
假使感覺被折磨
能減少點愛 是否原諒我

情人總想吻情人 然而不可變責任
如勤功獎怎得到快感
是我 為你早戀上癮
成為熱心的怪人
不再值得一吻和你未襯

我今天知不應該
手機中要你示愛
纏在附近令你沒自由出外
我是活該 逼迫你被深愛
一不滿意淚落下來
嚇得你要 分開

如我知錯 可否乃念最初
再苦都快樂過
要告別懲罰我 怎可
你 太重要使我淚亦落得多
見要見得多
假使感覺被折磨
重新開始過願愛得輕頗

如我知錯 請親我像最初 再苦都快樂過
太多愛便嫌我 哪可
我 我願意改過 懶計較清楚 哪個愛得多
青春不怕被蹉跎 自尊心都放開 認錯

2008 年 5 月 16 日  星期五   晴天


心情=0 疑惑 分類: 未分類

今日都唔係好早起身
起左身之後沖完涼佢就打電話叫我起身啦
之後返到公司以為芝芝係度點知未番
我就開門開完芝芝都返左老闆都好早返左黎
之後隔左一陣就做野..做完下午2點出左去做野
差不多5點先返...晚上同henry..yan仔同zoie仲有一個唔知咩名一齊食飯
食糖水好開心呀不過我仲係好唔開心
希望你地會明白我啦~現在我食咩野都唔會開心
因為我只想一樣野出現我就會唔同架啦
希望你快d返來我身邊啦~

因為我想既係你的愛

2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


食飯 呆滯 分類: 未分類

雖然今日同老公食飯
但是心情都係唔開心可能係琴日嘈架
仲未平復到心情所以唔開心啦~
不過點都好啦~希望盡快冇事啦......

今日好早返到公司開門呀
因為我同事芝芝出左去做野
3點左右先返所以我要早返工...
好多野都唔想講...
唔舒服仲係..塊面仲係紅蘋果...

嘈架中 傷心 分類: 未分類

本來琴日都冇咩野既
琴日放工前去左過客到簽名
簽完唸住回家點知收到joey打電話叫我去唱k
去到都係唱左兩首歌
之後係到飲野同玩NDS都冇咩
10點30左右就走左lu...
因為我好累加上又唔係好舒服
所以回家本來同老公傾得好好地
點知就開始發火啦....好唔開心又為你喊
都唔知做咩野呢排成日都發脾氣
心情現在都好down

2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


放假後 疲倦 分類: 未分類

今日放完假之假返工
係好累唔想起身返工
因為真係好累
今日去左金鐘做野之後就灣仔
返到公司之後都差不多7點將啦
感覺好累丫



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 36
累積人氣: 8097
站內搜尋