有時間記得留cm
記得再來丫~
今日謝謝各位叫我起身的人 有邊個唔想講~ 今日8點15左右起身就沖涼 沖完涼就換3搭車去灣仔 因為約左henry食早餐食完之後就過左入境做野 做左一陣野就搭車返公司因為要比野lily 之後又搭返車過入境點知落雨wow 去到繼續等一陣之後就返公司 係mtr等lily比野佢..比完之後就過大家樂買外賣 食完都差不多4.30左右hea下做下野都收工啦 今日真係好準時收工~
今日一早好累什麼人都係無叫起身 之後9點起身起左身之後就沖涼換3出門口返工 我就搭車去左QE去左個客度 去完之後就搭車返公司10mins左右我就走左 去左金鐘就去中環同灣仔....之後又返公司附近等我同事芝芝 等完之後就返灣仔順便囉電話叉電 就去左大家樂食tea食完又返入境處囉visa 囉完visa返到公司做左一陣野之後又出左去尖咀 美邦比野又去美麗華到..完左之後就返公司hea左一陣就走lu 放工同老公既妹去左尖咀行左陣之後就搭車回家
突然間覺得自己好warm.... 今日6點幾醒左一醒之後訓番 因為好累同唔舒服所以乜人都冇叫起身 所以一直訓到8點幾起身 起身沖涼之後搭車返工 因為唔係好舒服所以都要起身 唔可以唔番啦~ 之後下午就出左中環同金鐘做野 做完野就去寄信返公司... 點知好快就做完野返公司 都係打合約同食外賣.. 晚上同女朋友食飯 同買野回家~~
祝爸爸生日快樂~~~~~~~ 今日一早叫左老公起身返工 之後好唔舒服就訓.. 訓到差不多時候就打電話比boss同boss講 講完之後點知boss去左留言,send左個sms比另一個boss同留言比另一個同事同boss 之後我都繼續訓就收到另一個同事打電話嘈醒左... 醒後之後訓唔番~~~ 下午2點左右約左henry出去飲野 順便傾埋份保險..今次有埋爸爸同ee一齊去 去完之後就唸住隔多陣就睇醫生 因為真係好唔舒服
今日一早好早起身~唔知點解會好早起身 好可能病到傻下咁起左身 琴晚收到你電話你問我有冇掛住你 呢個問題當然有啦...點會冇 琴晚比你知道我病我真係唔想 唔會為你食辣野整到自己病架 你放心我心仍然會愛你架... 今日起身之後沖涼 同平時一樣咁早起身同返工冇分別 之後沖完就換3同爸爸食早餐 食完就睇左醫生...睇完醫生回家打日記 之後同Christiane返教會 返完教會就返屋企hea一陣因為約左你 同你行一陣今晚就同爸爸慶祝生日 爸爸聽日生日呀~~~