"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 5 月 22 日  星期四   陰天


好忙的一日 呆滯 分類: 未分類

今日謝謝各位叫我起身的人
有邊個唔想講~

今日8點15左右起身就沖涼
沖完涼就換3搭車去灣仔
因為約左henry食早餐食完之後就過左入境做野
做左一陣野就搭車返公司因為要比野lily
之後又搭返車過入境點知落雨wow
去到繼續等一陣之後就返公司
係mtr等lily比野佢..比完之後就過大家樂買外賣
食完都差不多4.30左右hea下做下野都收工啦
今日真係好準時收工~

2008 年 5 月 21 日  星期三   晴天


一小時公司 疑惑 分類: 未分類

今日一早好累什麼人都係無叫起身
之後9點起身起左身之後就沖涼換3出門口返工
我就搭車去左QE去左個客度
去完之後就搭車返公司10mins左右我就走左
去左金鐘就去中環同灣仔....之後又返公司附近等我同事芝芝
等完之後就返灣仔順便囉電話叉電
就去左大家樂食tea食完又返入境處囉visa
囉完visa返到公司做左一陣野之後又出左去尖咀
美邦比野又去美麗華到..完左之後就返公司hea左一陣就走lu
放工同老公既妹去左尖咀行左陣之後就搭車回家

2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天


好warm 感動 分類: 未分類

突然間覺得自己好warm....

今日6點幾醒左一醒之後訓番
因為好累同唔舒服所以乜人都冇叫起身
所以一直訓到8點幾起身
起身沖涼之後搭車返工
因為唔係好舒服所以都要起身
唔可以唔番啦~
之後下午就出左中環同金鐘做野
做完野就去寄信返公司...

點知好快就做完野返公司
都係打合約同食外賣..

晚上同女朋友食飯
同買野回家~~

2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


生日快樂+病病 呆滯 分類: 未分類

祝爸爸生日快樂~~~~~~~

今日一早叫左老公起身返工
之後好唔舒服就訓..
訓到差不多時候就打電話比boss同boss講
講完之後點知boss去左留言,send左個sms比另一個boss同留言比另一個同事同boss
之後我都繼續訓就收到另一個同事打電話嘈醒左...
醒後之後訓唔番~~~

下午2點左右約左henry出去飲野
順便傾埋份保險..今次有埋爸爸同ee一齊去
去完之後就唸住隔多陣就睇醫生
因為真係好唔舒服

2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


重拾的心情 疑惑 分類: 未分類

今日一早好早起身~唔知點解會好早起身
好可能病到傻下咁起左身
琴晚收到你電話你問我有冇掛住你
呢個問題當然有啦...點會冇
琴晚比你知道我病我真係唔想
唔會為你食辣野整到自己病架
你放心我心仍然會愛你架...

今日起身之後沖涼
同平時一樣咁早起身同返工冇分別
之後沖完就換3同爸爸食早餐
食完就睇左醫生...睇完醫生回家打日記
之後同Christiane返教會
返完教會就返屋企hea一陣因為約左你
同你行一陣今晚就同爸爸慶祝生日
爸爸聽日生日呀~~~



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 35
累積人氣: 8058
站內搜尋