"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


渡數階段 分類: 未分類

唔經唔覺就快一個月啦~
係度渡數既時候差不多啦
今日都17號仲有13日同14日左右
我就可以換我最新既電話啦
可以換我最愛既電話就係好開心....

今日又係個個時間起身
之後叫小魚起身
kobbe仔我下星期一先開始叫你起身有冇問題丫
之後就訓lu..因為叫左老公幾次都冇起身
9點起身之後沖涼換3返工..
返到去比平時好早丫9點50返到之後就食早餐
食完都冇咩野做都係打合約之類
今日既時間都好似好耐咁....

放左工就回家lu....

2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


記住你 分類: 未分類

今日一早6點30就叫小魚起身返學
老公就6點起身...我會記住你架
你琴晚又大聲鬧我....呢排成日都鬧我
人地熱開風扇你又熄左人之後就嗜架lu....

起左身之後就沖涼換3返工
約左個工人10點係尖咀等之後就返公司
今日好多時候係公司....下午叫左外賣之後食完hea左一陣就出左入境處
唔知點解呢排好快就完成lu...之後就過左炮台山比野ivy..
之後返公司做野..都係打contract同send email比人
都冇咩野做..差不多收工既時候就寫信封比d客...

放左工約左Ada係旺角食野..不過仲未知道食乜野><

2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


佩佩好勁丫 分類: 未分類

今日一早起身6點40叫左小魚再叫老公起身返工
之後7點30啊mae叫左我起身
我訓左之後8點老公又叫我起身
我又係訓左之後8點30起身
起左身之後沖涼..因為又要去機場接機
今日真係好勁丫~點解咁講係因為琴日請完病假
之後冇返工去接工人單睇電話張相就認得個個人..
我仲唔勁丫~之後接左佢之後就去驗身
驗完就返公司食飯..食完就去左灣仔入境處
又要寄信..同整身分證又要取visa真係多野做...
之後4點返到公司hea左一陣又5點45出左去同個工人
去左青衣搵佢boss之後我就收工lu...
今日就係咁過左啦~超級眼訓同累既一日丫~

2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


拉 肚 子 無奈 分類: 未分類

一早起身個肚已經唔係好舒服..真係痛到我好想死
琴晚訓既時候就比d死人蚊咬到我豬頭咁
之後就開風扇訓..訓訓下好凍丫

一早就打電話叫小魚起身返學
因為我唔柅佢唔返學所以每日都會打電話叫佢
之後就到老公啦~由於老公琴日晚上好早訓左
比我整醒因為我同佢講我比蚊咬...
佢就講故仔叫我訓...

由卞我唔舒服的關係.今早就打電話比同事講
我唔返得工因為真係好辛苦丫
之後下午就沖涼食野之後換3出去
幫爸爸交租同入錢
之後我都去睇e生啦約左美珊...

2008 年 4 月 13 日  星期日   雨天


無耐的心情 分類: 未分類

今日一早起身唸住打電話叫淑芬同昇起身
點知兩個電話都係冇人聽...
之後我都訓lu...

其實我呢幾日都係度唸左好多野
有工作.有家庭同有愛情甚至同朋友

我覺得自己現在開始有一個難關
我琴日問我朋友是否陪我買野
佢就答左我一句唔想出去佢會覺得我拍拖就會冇呢個朋友
但是我好唔明白點解你地會覺得我係呢類人呢???
我同佢唔係成日見面架你地又明唔明丫....

我既工作都好有挑戰性
就係要講英文丫..如果我接機的時候就要同佢地講d英文
自己既英文又唔係好勁..所以想進修下
咁樣都係我既問題咩????

琴日同爸爸食飯講開佢來緊生日點慶祝
我就係度唸..點叫哥哥一齊來同你慶祝好呢
定叫我男朋友來呢..爸爸就問左句咁我駛唔駛比錢架
話明你生日點會叫你出錢呢.....

其實有睇我日記既人或者路過既人
你地覺得我係唔係有異性冇人性既人丫
我真係好想知道丫~



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 6
累積人氣: 8067
站內搜尋