今日一早起身唸住打電話叫淑芬同昇起身
點知兩個電話都係冇人聽...
之後我都訓lu...
其實我呢幾日都係度唸左好多野
有工作.有家庭同有愛情甚至同朋友
我覺得自己現在開始有一個難關
我琴日問我朋友是否陪我買野
佢就答左我一句唔想出去佢會覺得我拍拖就會冇呢個朋友
但是我好唔明白點解你地會覺得我係呢類人呢???
我同佢唔係成日見面架你地又明唔明丫....
我既工作都好有挑戰性
就係要講英文丫..如果我接機的時候就要同佢地講d英文
自己既英文又唔係好勁..所以想進修下
咁樣都係我既問題咩????
琴日同爸爸食飯講開佢來緊生日點慶祝
我就係度唸..點叫哥哥一齊來同你慶祝好呢
定叫我男朋友來呢..爸爸就問左句咁我駛唔駛比錢架
話明你生日點會叫你出錢呢.....
其實有睇我日記既人或者路過既人
你地覺得我係唔係有異性冇人性既人丫
我真係好想知道丫~ |