有時間記得留cm
記得再來丫~
星期五呢日真係我好多野都唔明架 一早起身之後就沖涼換3返工 但是有好多野我都係唔明架.... 出左門返到公司一陣隔離公司既人又返左係到嘈 之後隔左一陣芝芝都返左黎啦 下午12點幾去左入境處之後返公司 4點幾又出左去做野澤安村之後5點幾先到law 到左之後用最快既速度返公司 點知收到個好壞既消息 真係好唔知想點....點解會係我呢
今日一早起左身老公未叫我已經起左身 因為約左Kimi工人10點係灣仔等 之後9點20左右kimi同我講佢工人未出得門口 咁我未去左金鐘release contract點知佢唔駛來 最後releasae完就返左公司 點知我遲左落車所以\搭丁丁返金鐘 之後去到灣仔又收到公司打電話來唔駛去住 因為個客未比野我地所以要返尖沙咀中心等 等完之後就返公司~ 下午就去左機場接機.... 點知又搭錯車去左上環 之後就返左北角 去完就收工lu
今日一早叫左老公起身之後自己好快就訓左 因為好累既關係所以好快就訓番 起左身就沖涼沖完之後我就換3返工 出左門口返到公司一陣就老闆都返左 10點30就出左去灣仔同埋個保鏢 同佢做身份証我就過金鐘整合約 整完之後用最快既速度返灣仔搵番佢 做完曬所有野就返公司~~ 好happy今日
呢日我都唔係好記得做過咩啦 一早起身出門口返工 之後Ivy黎左我地公司 送左佢搭車同我就寄信 寄完就返公司~ 下午3點幾打完合約就出左中環做野 晚上同女朋友食飯
今日一早叫左老公bb起身 之後我好累既關係所以好早就訓 起左身之後就沖涼 沖完涼就換3出門口返工 比平時早左好多返工....之後就返到公司 去左灣仔.金鐘同中環 本來去機場點知比人地玩左 就冇去到放左工又去左灣仔返屋企