有時間記得留cm
記得再來丫~
今日一早起身後叫左老公返工 之後有d野發生左...老公都叫左我起身 所以老公叫多次我起身 之後起身,,同啊哥傾左陣野之後我就玩左陣 先沖涼..沖完涼同美美出左holywood行街 不過你唔好唔開心啦∼加油呀
今日一早好早起身..沖完涼返教會 之後就出門口搭車返來搭小巴 因為現在搭咩車都加小巴係最平 返到教會一陣之後唱左陣詩歌 之後都冇咩野....完左崇拜同佢地食野 食完野就返屋企....因為今日要慶祝父親節
今日星期六整野食... 一早同啊彤去左見工 點知多人冇去到遲小小去 之後就返左舊公司hea左陣就再去見工 陪佢差不多去到既時候間公司就打電話來叫佢唔駛見 直接星期一返工真係為你開心啦~ 之後送左你搭車之後我就出左旺角一陣 同美美之後同埋我男朋友個妹 出左一陣之後就搭車返教會 晚間整野食d野食好正呀 好回味呀~~~ 仲有一星期啦~點算呀 好似好多野都比人壓價 已經好冇心情啦~
洛洛生日快樂~~~~ 今日一早叫左老公起身返工 見出面落緊雨未叫老公帶傘返工 點知下午又冇雨~~ 下午都係咁..去左一個地方比人壓價囉 比你係我你會點呀.... 可以真係去先啦~~ 希望呢一樣野真係啦