有時間記得留cm
記得再來丫~
放假的第二天 琴日都係陪朋友見工之後去葵芳買野 都冇咩做過....
神希望你再次聽禱告
呢日都冇咩野做過..只係放假既第一天
琴日老公生日佢同佢班朋友去左飲酒 我冇去到因為我唔識飲所以唔去 琴日同我朋友出左旺角買野 咁岩見到我朋友童+立 之後傾左一陣就走左lu.... 我地去左朗豪坊買野買完行左陣就走lu 因為都10點啦~我朋友今日又要返工 所以~冇行甄咁夜 今日係第三日啦~我真係好擔心呀 唯有祈禱啦~~呢排訓得好好~
老公生日快樂~~ 琴日搭正12點就send sms比老公同佢講生日快樂 今日係老公生日呀 不過我唔係陪老公慶祝生日 因為佢約左人呀所以`冇我份 之後今日起左身同個朋友sms左一陣之後就沖涼 沖完涼打左陣日記就出門口去啦 因為約左人..晚上同我最好既朋友出左旺角睇傢俱 睇完之後行左陣應該會冇事既~ 不過我唸唔會law因為我想知道發生咩事... 唔想就咁玩完~
今日咩色暴雨都有呀 唔知點解一早起左身之後打電話比小芝芝同佢講黑雨 老公又唔知返唔返工好 因為老公唔知返唔返好~ 最後都返左之後我就訓番.... 訓到11點幾左右就唸起d唔開心事想喊.... 都唔知點解會係我既~今日唔駛返大陸 因為老公唔舒服所以冇去lu.... 本來部電腦壞左用左哥哥部電腦.. 哈哈~~~真係好啦~又可以玩唔駛咁悶