有時間記得留cm
記得再來丫~
今日一早我d朋友就叫我起身返工 因為琴日做錯左野所以今日要好早返公司負責任 返到公司8點30左右我都覺得我係唔係早左起身呢 之後就囉番份文件去左灣仔入境處 之後寄埋信返到公司都係10點05分 我已經開始感覺到好眼訓呢.... 之後今日都係好hea因為冇人理我地 我同芝係度玩之後我都係度睇tv 玩到差不多收工lu 放左工之後冇出街去左影証件相同爸爸食飯 之後就返屋企睇古靈精探21-25 yeah~
因為琴日累既關係所以冇打到日記..今日打番 琴日返到公司做左一陣野 之後我都要出去做野 因為我11點幾叫左外賣我覺得班機會早左 所以12點幾就出左去啦 個菲傭12點幾到左我就1點幾就去到機場之後就接左佢搭巴士去灣仔 同佢做身份証之後我又去寄信同交收文件.. 就返去搵番去之後我地就搭車返尖咀body check.... check既途中我又要返公司囉野 囉完之後我同佢就搭的士搵佢僱主 之後我都收工lu..收左工就搭車返學 點知搭錯車law=.="之後就返學點知好累都冇咩精神聽 聽完之後放左學同wing影相 因為12號佢會搭早機返美國讀書啦 你記得要小心`~我會掛住你
祝你生日快樂....雖然現在同你既關係係朋友但是我都會祝你生日快樂
今日返10點30我都好早起左身啦. 8點40自己起左身就上左陣網 因為要check d野所以就用左10mins電腦 之後我就沖涼出門口啦 雖然返10點30但是我都好早 出左門口就去去m記食我既早餐 之後就去左bank取錢傳左比我朋友 之後我就搭巴士去搵個客囉野 囉完之後就返公司lu....返到公司一陣又要出去bank入錢 入完就係公司hea左陣..之後食飯 今晚同老公睇戲~~~好緊張丫~~~ 因為好耐冇同老公睇戲啦..<
由於琴晚我同野原新之助傾完之後訓唔著就打電話比小豬 點知一傾傾到點40丫~好似唔駛返工咁...>< 之後我老公都比我改左名..=.+" 今日一早又打電話叫小魚起身 之後又叫老公起身返工老公好彩起左身 唔係打到佢上天花版因為我好累唔想叫你丫 之後7點30左右屋企好嘈 仲以為自己發緊夢點知唔係 係啊爸同佢女朋友啊e一早就嘈住曬 唔好嘈啦比我訓多陣先啦 唔係冇精神返工..8點45左右老公打電話叫我起身 之後小豬係我沖涼既時候打電話叫我起身 比人偷睇丫~冇陰公丫=.=" 返到公司買埋早餐就返公司做野lu... 聽日兩個boss出shift返黎啦...冇得作反啦>< 今日一定要好好玩啦~~今日同boss傾msn...有d都唔明解 就搵左個網幫我翻譯...好彩多得發明呢個網既人 就係下面呢個網啦~ http://www.mytrans.com.tw/ 差不多2點幾先叮飯食..食完就打合約打完就無聊聊係度打日記 因為今日d時間好似好慢又眼訓wow.... 今晚都係冇約人所以~唸下煮咩飯食先.....嗯~好煩丫~ 成日都要唸~~期待聽晚睇戲~ 聽晚就係睇呢套啦~~yeah~
今日一早又係同平時一樣打電話叫小魚起身 同整醒我老公既時候...呵呵 整醒左之後我都訓LU因為好累丫~ 起左身之後就沖涼爸爸就叫我幫佢入cheque 咁未入完先搭車返工..不過遲左10mins丫 我boss今日出左shift做野要星期四先返 所以今日同芝芝係公司開P...哈哈 今日都係同平時一樣咁做野 上午我同事芝芝出左去領事館要下午1點左右先返 我就係公司聽電話留信息等 之後我就好無聊係度打日記同打CONTRACT 之後都係咁上下叮飯食...食完之後想訓覺... 收工之後我唸都係回家多 因為好累丫呢排返工..不過我會做好呢份工既 唔會比人睇死呢份係我長遠既工我都好希望佢唔好唔要我