有時間記得留cm
記得再來丫~
今日一早起左身大約9點15起左身 起左身之後就沖涼沖完之後就換3返教會 之後冇唸過爸爸今日又發好大脾氣 又搵野丟我..我真係好驚呀 之後出到門口都send左個sms比我男朋友 之後我都出左門口買左個早餐食 食完搭車返教會lu.,... 返到教會同d朋友傾左今日既野 之後完左崇拜都同路加既弟兄姊妹食野 有漢權..唔知乜人..協權..肥超同文章之後仲有我同另一舍佩雯同淑芬 食完野就各自走lu... 我就搭車搵我男朋友真係無唸過會咁囉 傾左好多野最後都係三個字形容冷靜期...
每個星期最想個日終於到啦 係邊日未就係星期六囉 因為星期六返半日所以未好早就收左工 今日叫左老公起身 之後我都差不多時候起身啦 起左身之後沖涼...沖完涼就換3出門口 返到公司附近就將要乾洗既衫比人去洗 因為自己懶呀...之後就返公司做野 今日d時間好快呀..首先做埋琴日幫cystal既野之後執版 執完又幫cystal寫index之後就收工lu 收左工就去左囉衫之後食野 食完野之後就返左屋企lu...
星期五呢日我返左半日工... 因為上午屋企有d事請左假....係陪爸爸睇醫生 因為爸爸唔舒服所以陪佢睇最平既醫生..... 陪完之後返左屋企休息左一陣之後我都出門口搭車返工 琴日幫kk filing曬d版自己又唔做 都話我對呢d野敏感... 你都係乜都比野我做 好似唔岩呀~~ 放左工之後搭6F去左旺角同洛洛食飯 去左pIzza Hut食..因為用AIG信用咭食野 有折仲好多野食...食完之後就各自回家lu 不過老公同我講左樣野真係好得人驚囉~~
呢排既生活都係返工返學同返屋企 都冇咩時間見我哥哥...琴日都唔係好多野做 不過琴日返工遲左6分鐘呀 都唔知點解早上會咁既~之後返到公司好得閒 又好肚餓就係到食野...sms之類 下午先開始忙左d...不過都6點15先走 放左工就搭6F去太子搵我老公同哥哥食晚飯 點知哥哥又去搵花姐....真係無你收呀..... 之後都唔明你既.....食完飯就回家lu
嘩~今日係Ada返左工第三日佢lunch打電話同我講想約我出去行下 咁我未又唔想回家煮飯咁未同佢行左 一陣 之後我地去左樂園食野...都好多日無見佢啦 自從個日同佢出完電話之後到今日啦 不過食完野行左陣旺中之後再去body shop就走啦 因為大家都好忙...所以就走左lu...之後晚上都係咁