十二月四日 (星期二)
今日唸住一早起身沖涼之後返公司交野架
但是由於我琴晚睇完妙手仁心3好累
之後就冇交到10點幾起左身打電話比老公
問老公有冇文件送去新蒲崗順便幫我交埋
之後我就11點左右打電話比老公
就約左11點15係屋企樓下等之後我就搭車去觀塘
點知個間公司唔係咁好…(係一間洗衣公司)放平日請我都唔係好想做
見完工就打電話比我哥哥約佢時間食飯
之後永遠都會遲到既哥哥1點15先到…係佢公司樓下等左好耐又眼訓
去左駿業街街市食野食完之後哥哥返公司
水怪就返工我就搭地鐵去尖咀
因為我好耐都冇做treadment所以就上左去
上到去又係sell我咩野今次我唔會再好似以前咁蠢架啦
做完之後到左尖咀味千個度見..見完一次又第二次
間公司真係福利好好呀我真係好希望星期五前收到你個好消息呀
真係好希望囉~~之後我都搭車返屋企lu… |