"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天


每個人有不同的生命 分類: 未分類

琴晚唸左好耐有d野係唔係應該放棄
由琴晚我打電話比你你沒有接聽
今日叫你起身你都唔願意起身
都唔知係唔係我有問題
其實我覺得我近排己經出現左問題架啦
幾時先會冇事呢我地既問題出現左又唔解決
咁樣我會好辛苦的...你明白嗎?

今日唔知係唔係好好訓
起身的時候差不多12點啦
嘩~我都o左點解我可以訓咁耐既呢
起左身打電話比老公點知你d冷言冷語另到我好唔開心
之後都冇咩留意...傾左陣msn我就沖涼去啦
因為下午約左舊同學2點出去玩同傾計
d時間過得好快呀~~

今日聽左d歌都唔係咁開心
部富城有首歌叫做沒有你的愛
我覺得好似冇左你既愛啦

2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天


有時 分類: 未分類

其實係唔係每個男仔都喜歡開空頭支票比自己愛既人既呢
有時我真係唔知道係有心定冇心咁收到一d唔關重要既野
而我又唔知點咁...有時我真係唔明白好多野架
今日一早6點幾起左身叫醒左老公起身返工
之後我就繼續訓覺因為太累啦
呢排成日都唔夠訓所以~就訓多陣
10點30開左陣電腦玩左陣msn之後我都咩....
打電話叫Ada起身因為約左1點有野做
佢遲左半小時我都唔想出聲話佢可能今晚唔係咁開心
所以都冇野講....到左之後食好耐冇食既KFC之後我地就行電話中心
因為佢想買電話所以陪佢睇左陣電話我就去左佢屋企hea
因為今晚約左人8點叫仲有好長時間就去左佢屋企hea
到左今晚8點就同仁妹行街睇衫
唸住買衫架點知好似睇唔岩咁最後都冇買到
近排好似好多野想買呀....有電話..袋.鞋.衫同銀包好多呀加埋所有應該1000蚊左右呀
我唔知會唔會收到呢d既聖誕禮物呢....

2007 年 12 月 6 日  星期四   晴天


愛在記憶中找你 分類: 未分類

今日一早起身打電話叫老公起身返工

 

叫完之後我都訓多陣

 

點知有間公司打電話叫我返工

 

聽完之後都唔知開心好定唔開心好

 

真係煩惱呀~~點算好呀

 

呢排愛上呢首歌呀….

 

 

我對你 這一生 哪個可比
我與你 差一些 永遠一起      
邂逅時間場地 似連場好戲
要自何頁說起 ha~

愛太重 深呼吸 欠缺空氣
愛太美 輕輕的 卻載不起
愛情來到時候 似明媚天氣
它走了 突然驟變雪落雨飛

如果可以恨你 全力痛恨你
連遇上亦要躲避
無非想放下你 還是掛念你
誰又會及我傷悲
前事最怕有人提起
就算什麼伸盡手臂
我們亦有一些距離

2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天


分類: 未分類

今日都係同平時一樣咁起身

起左身就嘗試用電腦睇下可唔可以上網

點知又唔係上到網><

交左成個月上網都唔得有冇搞錯呀

之後又比我打電話上去嘈...

2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


INTERVIEW 分類: 未分類

十二月四日        (星期二)

今日唸住一早起身沖涼之後返公司交野架

但是由於我琴晚睇完妙手仁心3好累
之後就冇交到10點幾起左身打電話比老公

問老公有冇文件送去新蒲崗順便幫我交埋

之後我就11點左右打電話比老公

就約左1115係屋企樓下等之後我就搭車去觀塘

點知個間公司唔係咁好…(係一間洗衣公司)放平日請我都唔係好想做

見完工就打電話比我哥哥約佢時間食飯
之後永遠都會遲到既哥哥115先到係佢公司樓下等左好耐又眼訓

去左駿業街街市食野食完之後哥哥返公司

水怪就返工我就搭地鐵去尖咀
因為我好耐都冇做treadment所以就上左去

上到去又係sell我咩野今次我唔會再好似以前咁蠢架啦

做完之後到左尖咀味千個度見..見完一次又第二次

間公司真係福利好好呀我真係好希望星期五前收到你個好消息呀

真係好希望囉~~之後我都搭車返屋企lu…



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 33
累積人氣: 8056
站內搜尋