"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2008 年 1 月 8 日  星期二   晴天


叫人做野最後未自己做番 分類: 未分類

今日一早叫老公起身返工
之後我都8點30起身沖涼返工
返到公司都係遲左10mins呢排成日返工都遲到呀
唔知點解...今日都係幫cystal打單同寫index...
之後kk既貨都係自己做番...因為佢咁得閒自己做啦
又唔係我既野...kaka

2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天


舊同事食飯 分類: 未分類

今日好早就起左身啦老公未打電話比我已經起左身啦
起左身就打電話去有線都嘈點解個電話用唔到
之後就沖涼洗3..沖完涼再同老公傾左一陣電話
我就出門口返工lu...上到車都8點50分啦
返到公司遲左少少...不過都冇比人鬧
今日都係做filing同寫index同執kk既貨
執左一半我就食飯lu..食完飯訓左陣我就做野lu
好累呀又肚餓個時都5點幾不過都見差不多收工
未慢慢做囉..之後都6點20走人
之後搭21號去黃大仙中心(五十嵐)食晚飯
每人平均都係80蚊左右好平呀....舊同都都係Elly同啊能
冇lu..食完之後就搭車返屋企因為食得好飽所以搭車

2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


屬靈生日 分類: 未分類

 

 

 

今日係我12歲屬靈生日啦

 

唔經唔覺返左教會都有12年啦

 

12年究竟我為主做過d咩呢

 

自己又好似無事奉崗位又冇為教會做過d

 

每次返教會都好似星期日夠鐘起身返教會

 

沖涼換3出門口搭車返教會

 

好似每日都做同一樣野咁究竟我呢12年教會生活係點既呢

 

今日同桌食飯既人有翠蓮.志銘.文章.兩個佩文/.淑芬同迦儀

 

文章問左我地一條問題就係你有什麼恩賜給??

 

我都唸左我究竟返左教會有什麼恩賜呢

 

但是我好似冇又好似有究竟有定冇呢?

 

而教會今日就係一年一度既立約主日?

 

自己又有咩野要向主立約呢每年都有立約??

 

我又有幾多次有做到架..唸番自己真係好唔知點

 

每年都有我有邊次真係有做到架而今次我立既約又係d咩呢?

 

 

2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天


失眠 分類: 未分類

琴晚同老公傾完電話唸住訓的時侯
點知大失眠訓唔到...
唉~都唔知做咩野會訓唔到既
之後就搵野做,,,做到差不多4點都訓唔到
之後4點15終於有d累可以訓啦
訓到差不多7點叫老公起身返工
我就訓到8點30左右先起身沖涼返工
返到公司9點05遲左5mins唔係好多
之後就不停做野做到好累呀
今日返工無中眼訓勁..平時一定會架

2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


點解每份工都做唔長 分類: 未分類

今日日記有少少反思既就係點解每份工都做唔長?

前幾日打開收機想聽新城997點知轉台轉極都唔岩

咁未聽聽下係爸爸介紹既麥潤壽個節目

咁岩有個聽眾打電話問點解每份工都會做唔長

自己都會唸下個時未讀書既時候點解自己又係每份工都做唔長

係唔係我既問題定僱主既問題..有時唔係自己每份工都想做唔長

有時會覺得自己係唔係適合係呢間公司到做呢?

有時你會覺得做得好快但是僱主又唔係咁既要求呢

所以~做野唔同玩個囉當做野就做野唔好分心

有時又係到做緊野就係到同朋友send sms唔係咁岩架

d同事同僱主睇到就會覺得你返工定係玩架

所以~返工就最好做番自己野唔好做其他野

~我又會唸下自己有冇做錯野呢

所以~努力呀小南佩佩

 

 



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 13
累積人氣: 8036
站內搜尋