今日係我12歲屬靈生日啦
唔經唔覺返左教會都有12年啦
呢12年究竟我為主做過d咩呢
自己又好似無事奉崗位又冇為教會做過d咩
每次返教會都好似星期日夠鐘起身返教會
沖涼換3出門口搭車返教會
好似每日都做同一樣野咁究竟我呢12年教會生活係點既呢
今日同桌食飯既人有翠蓮.志銘.文章.兩個佩文/雯.淑芬同迦儀
文章問左我地一條問題就係你有什麼恩賜給??
我都唸左我究竟返左教會有什麼恩賜呢
但是我好似冇又好似有究竟有定冇呢?
而教會今日就係一年一度既立約主日?
自己又有咩野要向主立約呢每年都有立約??
我又有幾多次有做到架..唸番自己真係好唔知點
每年都有我有邊次真係有做到架…而今次我立既約又係d咩呢?
|