今日一早7點45左右起左身就打電話俾老公
但是老公冇接電話打左40幾個都有呀
佢有一個都冇接都send左好多sms呀
之後9點30左右就收到佢打電話來
都預左佢返唔到教會架啦
咁我就開始對佢冇曬信任同承諾啦~
唔知點解會咁啦不過算啦..
返到教會同大家講左句聖誕快樂
就開始今日聖潔會啦...完左就去左目黑食野
都有文章同佢男朋友,德德同佢男朋友..我同淑芬同Alice
都食左好貴每人都要60蚊呀....
之後就去左黃大仙等佢
因為佢今日放我飛機既關係
所以我都要你等我咁耐....呵因為你對我唔好
所以罰你..... |