琴日老公好早收左工但是琴日去見工既時候見到老公好幾次
唔知係有緣的關係定乜野啦但是都見到你好多次呀
不過好開心架~~琴日你好早收左工8點15搭車返左屯門
返到屋企我想食m記就買左m記食...
食之前我就去左沖涼沖完涼等埋你先食
之後一齊睇電視睇完傾左陣計就訓左一陣
我就起身睇妙手仁心..睇完之後就吵左一陣架
我真係好難理解你點解你要講d咁既野來激我
我真係好唔開心架你唔明呀
嬲左你好耐之後今日你send sms俾我都唔想回你
等你自己有自己..我又唔忍心冇左你所以就同你傾
希望你唔好再為我唔開心啦~~~
|