星期六一早同老公食完早餐之後就同Ada出左去匯豐銀行同中銀
之後同佢行左陣食左d野之後上左Ada屋企傾心事
之後收到老公既sms話佢炒車即場好擔心老公驚佢有咩事
雖然你有事我唔係第一個係你身邊但是知道你平安我已經冇事架啦
之後下午同啊桐出左去新世紀行街同返左學校
因為佢要問野我都要問完之後去左新世紀行左陣
同食野買左個飯未我老公食同佢既香口膠..
因為知道老公有事....所以買左
晚上就同老公同bobby同家姐同姐夫食飯
食食下Bobby買左我老公一句野..
咁我老公係我姐夫個哥哥同Bobby個哥哥而我姐夫個女人就係我家姐
咁應該點叫...之後佢地就講左句咁即係叫我"大嫂"啦
聽完之後o曬咀...唔好咁叫我啦我擔當唔起wow....
食完野各自走我就同老公返左屋企 |